2012 Sonbahar yarışması – Sinderella abajur

-

abajur
Sinderella abajur projesi. Aslında uzun zamandır aklımda olan bir şeydi ama nasıl uygularım sorularından bunalıp, hep erteliyordum. Sergi çalışmasının ortaya çıkmasıyla haydi bakalım, çocuklarımızın şansına deyip yola çıktım. İlk başta tavan lambası olarak planlamış, polyester köpükle alt tabanını yapmıştım. Ama yakınlarımın ‘büyük oldu’ eleştirileri sayesinde sıfırdan kontraplak ile çalışma yaptım. Köpük planlayıp, kontraplağa dönünce denge problemi oldu. Ben de abajura çevirdim. Tam bir hafta sürdü, sabahın 5’lerine kadar çalıştım. Pişman mıyım? Asla! Sonuçta göremesem de bir çocuğun gülümsemesinin her şeye bedel olduğunu bilen bir anneyim. Proje bittikten sonra da aslında hayalimdeki lambanın karşımda durmasının haklı gururunu yaşadım :)

abajur
Haa bir de bu pojenin bitmesi yetmiyordu, bir de kargolama süreci vardı ki o da ayrı bir çalışma :) Tesadüfen istanbula kız kardeşime gitmemiz gerekti, aslen Bursalıyım. Pazar günü dönecektik, o yüzden Cumartesi yola çıktık, istakamet 10marifet ofisi. Gerçi yola çıkmadan aramıştım, açık olmayabilirler diye. Niketim de kapalıydılar, ulaşamadım. En yakın kargoya elden veririz dedik, Cumartesi akşamı Beşiktaş trafiği, üstüne maç kalabalığı, trafikte kapıldık gittik. O kadar üzüldüm ki ulaştıramadığıma, neyse ki eşim pazartesi dönme kararı alınca sabahtan 10marifet ofisini bulduk. Kapıyı sevgili Aylin Hanım açtı ve içeriye davet etti. Çok tatlı ve sempatik bir arkadaş, bir de hemşeri çıktık. Lambayı verdim bir de tembihledim, bir yeri koparsa yapıştırırsınız bir zahmet diye. Ne de olsa iki gün üst üste yola çıktı. Çıkmadan bir de gelen ürünleri gördüm. Gözlerime inanamadım. Kocaman bir oda dolusu eşya, düşünün içeriye girelemiyor. Hepsi düzgünce istiflenmiş ;) Gözlerim doldu vallahi ,vay be dedim kim bilir ne kadar renkli bir sergi olacak. Neyse arkadaşlar çalışmanın yapımını merak etmiş olabilirsiniz, ama yapım aşama fotoğrafları tam 50 adet, taktir edersiniz ki çok uzun sürecek. Blogumda şu an çalışma var biter bitmez bloguma ve buraya güncelleme yapacağım.

abajur
Eee sizin fikirleriniz neler, nasıl olmuş, beğendiniz mi?

abajur

5 yorum gelmiş

  1. duygun

    :S ben buna aşık oldum! ne kadar yaratıcı bir fikir yaaa 40 yıl düşünsem aklıma böyle bir şey gelmez!! gelse de bu kadar güzel yapamam zaten! ellerine kollarına sağlık valla bayıldım bittim! sergiye gitsem kesinlikle alırdım!

  2. senayatilgan

    Çok güzel olmuş ve hikayenizide gülerek okudum gerçekten :) Hakikaten kargolama düşüncesi birçok şeyden vazgeçirdi beni çünkü :) Ama sağsalim bir şekilde oraya gitmiştir ellerinize sağlık ve başarılar diliyorum :)

Bir Cevap Yazın

Kuş yuvası şeklinde gece lambası yapımı

Pet şişe ile gece lambası yenileme

| | 0 Yorum

Cam şişeden abajur denemesi

| | 3 Yorum

Şarap şişesinden lamba yapımı

| | 4 Yorum

Birbirinden güzel 10 kendin yap avize

| | 0 Yorum

Kış temalı gece lambası

| | 4 Yorum

Strafordan dekoratif şömine yapımı

| | 11 Yorum

Mevsimlerden hazan – abajur yapımı

| | 14 Yorum

Spiral lambader yapımı

| | 20 Yorum

Lambader yapımına devam

| | 11 Yorum

Kendimce lambader

| | 21 Yorum

Kumaştan gece lambası yapımı

| | 0 Yorum

Gece lambası yenileme

| | 3 Yorum