2017 Anneler Günü ne zaman? Anneler günü neden kutlanır?

-

Anneler Günü her yıl olduğu gibi bu yıl da Mayıs ayının 2. Pazar günü kutlanıyor. Bu yıl yani 2017’de ise Anneler Günü 14 Mayıs Pazar’a denk geliyor. Anneler günü neden kutlanır sorusuna karşı Anneler Günü’nün nasıl ortaya çıktığına dair pek tabii ki birçok hikaye var.
1907 yılında Philadelphia’da Ana Jarvis adında bir kadının, kendi annesinin ölüm yıldönümünü kutlamak amacıyla başlattığı, sonradan ulusal bir Anneler Günü kampanyasına evrilmesi ile ilerliyor hikaye. O dönem Ana Jarvis ve destekçileri bakanlara ve politikacılara dilekçe yazarak bu günün kabulünü sağlamaya çalışıyorlar. Ve en sonda nihayet 1914 yılında Başkan Woodrow Wilson Anneler Günü’nü ulusal tatil ilan ediyor. Böylece Anneler Günü’nün, her yıl Mayıs’ın ikinci pazarında kutlanmasına karar verilmiş oldu. Dünyanın bazı ülkelerinde Anneler Günü bambaşka tarihlerde kutlanıyor. Finlandiya, İtalya, Danimarka, Türkiye, Avustralya ve Belçika’da Anneler Günü Mayıs ayının ikinci pazarında kutlanmakta.

Aslında bir gün değil her gün annelerimizin günü, o ayrı :)
Ama madem böyle bir gün var, o halde bu günde daha bir kıymetli ve özenli davranıyoruz annelerimize. Elimizden geldiğince hediyeler ve sürprizlerle anlatmaya çalışıyoruz sevgimizi.
El emeği göz nuru hediyeler ise annelerimizi en çok sevindirecek olanlardan.
Mesela çiçek şelalesi yaparak annenizi mutlu edebilirsiniz.
2017 Anneler Günü ne zaman? Unutmayın; 14 Mayıs Pazar

Çiçek şelalesi nasıl yapılır, videosunu izleyerek öğrenebilir ve aynı modelden siz de uygulayabiliriniz :)

Bir Cevap Yazın

Pudra tütü etek

| | 1 Yorum

Seramik hamurundan biblo

| | 2 Yorum

Keçe süslemeli şirin takı yastığı

| | 0 Yorum

Keşe aplikeli kral diş tişörtü

| | 0 Yorum

Dekoratif şövale yapımı

| | 1 Yorum

Resin nedir? Resin ile nasıl çalışılır?

| | 0 Yorum

Bugün nasılsınız, Arçelik merak ediyor

| | 0 Yorum

Eski plaklardan duvar saatleri

| | 10 Yorum

Kına- henna- mehndi

| | 0 Yorum

ayakkabınızı metalci yapın

| | 1 Yorum

Döner Servis

| | 2 Yorum