Cumartesi, Aralık 10, 2016
7 Numaralı Bakış: Masumiyet:)

7 Numaralı Bakış: Masumiyet:)

28

Hiç masum bir hali var mı ? Yok tabii…Kuyruğuna bakın nasıl da dikelmiş… kimbilir ne yaramazlık peşindeydi az önce:))) Kullandığım malzemeler ve detaylı resimleri aşağıda, öyküsü bloğumda:)

I-ıhhh hiç masum değil ki bu!!
I-ıhhh hiç masum değil ki bu!!
Bir eşarp, bir şişe,bir slikon tabanca ve iğne ile iplik

28 YORUMLAR

  1. sevgili nalanım cok teşekkür ederim.. arkadaşımız daha yeni bizim yaptıklarımızı yorumlayıp anlamlandıramıyor daha herhalde:))

  3. Hehehe onu yapan bendim:)) Pek mutlu oldum birini heveslendirmiş olmaya. Oyüzden dedim ya çoook kullanıcam bunu diye harika bi şişe:)) Sana da farklı bi ilham vermiş bu şişe

  6. Sevgili Yellowalienciğim, teşekkür ederim…Şahsen tanımaktan onur duyduğum ve çok sevdiğim mügeciğim’in oldu bu kedi…Üzerinde mum eritecekmiş vallahi öyle diyor:))ben de merakla bekliyorum nasıl yapacak diye:))

  7. bu siteyi kesfetmeden eskiyen hersey atılmalı mantıgı ile hareket ediyordum simdi bütün giden seyler üzüyor beni size katılıyorum tekrar tsk ederim.

  8. sevgili çikolatamolmadanasla, bu da şişenin balık versiyonu.. yazı olarak gonderdim 10 marifete ama daha yayınlanmadı. bu natamam hali:))

  10. sevgil alya nurten toruncuğum yayında bekleyen yazım belki sana renk konusunda fikir verir.. büyük marketlere yolum düşerse kırmızı şişe bulursam sana haber veririm. Ben kendi aradığım turkuaz şişeyi bulamayınca plastik olan bir markanın kini kullanmaya kararlıyım:)))

  11. ben onu bunu bilmem ama bu kedi gerçekten masum bakıyor, çok üzüldüm haline :(çok yaratıcı olmuş, hiç kolay değil bu tip birşeyi hayal edip, hiç yoktan tasarlamak,galiba tek sorun kuyrukta, bağlantı yerimi, çok mu uzun tam çözemedim amaneyse elinize sağlık

  12. bi kedim bile yok fiammaya küstüm:))))çok hoş olmuş amaa balıkları çok sevrimm ben onu daha çok begendim yazıyı bekliycem şimdi o çok degişik bi fikir olmuş ellrine saglık

  13. Sevgili Minihobim, teşekkür ederim, mutsuz değil yeni evine gideceği günü bekliyor sabırsızlıkla, üzülme canım.Benim 2009 yılı bilonçom başlıklı yazıma baktığında tüm kedilerimin figuratif olduğunu izleyeceksin zaten biraz kediye benziyor bu da bu yüzden. figenciğimin deyimiyle ucubik benim fantazi kedilerim:))Kuyruk normal şartlarda arkadan çıkması gerekir bu oturuş pozisyonunda ama bunun cam kenarına konacağını düşünerek yana aldım:)) ve kuyruk kafayı geçmez orijinal halinde dikelse de:))

  15. çok şık olmuş balık :) kedi de güzel.bi kampanya var. 15 ağustosta hiçbirşey almama günü.. amaçları vs burada. bir bakın derim. bu kadar alışveriş kurbanı olmuş ve paramızla sömürülüyoken katkımız olmalı. :)