Abajur için alternatif

-
Abajur için Alternatif
Abajur için Alternatif

Kızımın odası için yaptığım bu abajur hem çok kolay hemde odaya hoş bir hava veriyor. Ölçüleri yükseklik 90 cm çapı ise 30 cm. tabiiki bu zevke ve mekana göre değişebilir. Abajurcuya teli yaptırdıktan sonra gerisi size kalıyor. Cevresini ben kalın plastikle kapladım ve üstüne renkli peluş parçaları yapıştırdım. Aynı çalışmayı küçük bez oyuncaklar, peçete, keçe yapıştırarakda çeşitlendirebiliriz.

16 yorum gelmiş

  1. pharmacid[pilli_silinen_hesap]

    Abajur çok hoş olmuş arkadaşım.Emeğinize sağlık.Kendim de bol renk içeren şeylere bayıldığım için,bu fikirden faydalanmak isterim.Benim de kafamda ne zamandır bir abajur ya da lamba başlığı yapma fikri var ama bunun için sizin de kullandığınız kalın plastiği,nerelerde bulabilirim?Sevgiler.

  2. sudeh

    ben, bu tarz peluş çalışmalarının her türlüsünü çok seviyorum. çok güzel görünüyor. ellerinize sağlık da, kirlenince nasıl temizleyeceksiniz? atacakmısınız yoksa?bu nedenden dolayı almaya pek cesaret edemiyorum.

  3. sefa97

    çok göz okşayıcı, temizlik konusunu iyi düşünmeli…. haklı valla. atacakmıyız sonra, ya da yapıp dolaba koyup saklayacakmıyız, hatta hatta jelatinleyip öyle mi kullanalım? ne yapalım:)

  4. canbug

    bence sefa sen önce yap, kullanmaya başla kirlendiğinde düşünürsün artık ne olacağını. çok zarif ellerinize sağlık.

  5. kondor

    yedidn kafayı temizlikle ne koysalar siteye önce temizliğini değerlendiriyorsun boşver o kadarınıda üç günlük öbür işte kirlenince düşünürsün tel kısmı sabit nasılsa baktın temizlenmedi yenilersin ..ne dir yani takma kafana ….

  6. sefa97

    oy oyyyyyyyyyyyyyyyy;tamam dedik ya üfffffffff………..ama ne yapayım ben, birşey aldığımda, yaptığımda önce çok amaçlı kullanılabilmesi ve temizliği kolay olması lazım.BEN EŞYAYA HİZMET ETMEYİ SEVMEM…………….

  7. Panik yok!!Bu gördüğünüz abajuru 2,5 yıldır kullanıyorum ve itiraf etmeliyim kirli mi diye bakmak siz böyle tartışınca aklıma geldi.. (evet pisim benn:))Sonuç; bi 2,5 yıl daha temizlenmeden idare eder. Ehh 5 yılda evde yapılan bir abajur için iyi bir süre..Şunuda açıklayayım ;Plastiği abajur telini yaptırdığım yerden aldım..

  8. sefa97

  9. zuzuya

    Aaa çok cici harika olmuş odanın havasını değiştirir ..odama yapıcam ben valla becremezsem gulus hanım yakanızı bırakmam çok güzel olmuş..tam kız odasına göre..;)

  10. cadikazani

    Cok guzel olmus gercekten ellerine saglik:)Bende plastik olayina takildim arkadaslarBana bi fikir verin abajur veya minik mumluk icin ne tarz bisiy kullanabilirim?imdaaaap:)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Teneke kovadan fener yapımı

| | 0 Yorum

İplikten balkabağı süs yapımı

| | 0 Yorum

Minik havlulardan cupcake yapımı

| | 0 Yorum

Duvar kağıdı nasıl döşenir?

| | 0 Yorum

Duvar paneli nasıl döşenir?

| | 0 Yorum

Halattan amerikan servis yapımı

| | 3 Yorum

Elektrik kablosundan bulut askı yapımı

| | 0 Yorum

Yüzük kutusu yapımı

| | 0 Yorum

Plastik dolap yenileme – kendin yap

| | 24 Yorum