Pazar, Aralık 11, 2016
ablaya doğumgünü hediyesi

ablaya doğumgünü hediyesi

19

Birkaç yıl önce ahşap eşyalar moda olduğunda küçük kızım ablasına doğum günü hediyesi olarak bu aynalı makyaj kutusunu hazırladı.Babasının dekopaj makinesini kullanarak mdfden yaptı.beyaza boyadı.Mum ile islendirip mermer görüntüsü verdi.Benim arşivimden aldığı gülleri de kesip yapıştırarak tamamladı.Yalnızca aynayı camcıda kestirdi.

19 YORUMLAR

  1. kime çekmiş acaba :))epeydir uğruyamıyordum buraya ama neler kaçırmışım.neyse , çok çok güzel olmuş hemde ne beceri o öylekutuyu da kendisi yapmış. harika kızınızın ellerine sağlık.

  2. olmaz ki…böyle de güzel çalışılmaz ki :)) her bir dokunuşu ayri bir emek,şahane ellerine sağlık güzel kızının.nalancim,şu dekupaj makinası nasıl birşey :) makina deyince, aklıma buyuk bir şey mi acaba sorusu takılıyor.bir de sadece ahsap ve türevlerini mi kesmekte kullanılıyor?

  3. ah asyacım bende çok özledim sizleri bu aralar çok ama çokyoğunum. hem kurslarıma gidiyorum. hem misafirlerim geliyor bu ara pek sık oldu yinede allah eksikliklerini göstermesin, ve bir taraftan doğudaki çocuklar için bere örüp yetiştirmeye çabalıyorum. inşallah esinsel ve nazesenle cuma günü buluşup göndericez.anlıyacağın iki arada bir derede de buraya “cee” diyip gdiyorum işte.bu arada Ankara gurubu toplandımı hiç haber alamadım,merakla bekiyorum resimleri….sevgiler.

  4. esinsel bu dekupaj makinesi,bizde bu da var ama esas kullandıkları masatipi dekupaj ,googlda resim aradım bulamadım bu linkte ararsan bulursun sanırım.ama bu da çok iş görüyor,ucuz ve kolay bulunuyor.

  5. bir yorum yazdım mektup boyutundaydı resmi eklerken yazı kaçtı gitti.tekrar yazayım önce nazar boncuğu ve teşekkürler tarafınızdan övülmeye değer biçilemez.bu kızım her bakımdan babaya benzer.tembelliği de.canlarının istemediğini asla yapmazlar.bana da “seni dinlesek bir dakka boş durdurmayacaksın fabrika gibi çalıştırırsın “derler

  6. nrhnmrl

    diyor ki;aynalı kısmı nasıl yaptı nalan ablaaa

    bugün ne yapsam tuhaf birşeyler oluyor burada ikinize birden cevap diyeyim.gececiğim önce o bölümü 2kere kesti birinin içini oydu ayna ikisi arasına sokulup sabitlendi.sanırım öyle yapıldı zira 4-5 yıl oldu yapalı..

  7. samiye diyor ki;nalan teyzebana da abla dermi kızınız

    samiyeciğim abla demeğe der de bundan yapar mı bilmem.dediğim gibi bunlar babakız bir yaptıklarını bir daha yapmaktan hiç hoşlanmıyorlar