Acemi Terziden Turuncu Jile

-
Turuncu jile
Turuncu jile

Çok kolay bir jile daha…ben diktim bunuda şeker kızlarımıza,düşünün ki dikişten bişey anlamıyorum…makinesi olan diksin hemen:) şimdi bayram geliyo bunu kot olanını dikmek lazım, hava soğuyacakya…içine birer penye body alır annesi… Nasılmı diktim….İçeriye buyyrunn..

Turuncu jile
Turuncu jile

1 m enli kumaşı, bebeğin gösüne göre küçülecek şekilde pileledim, göğsüne ve eteğine birer bant şerit yaptım, omzunada birer bant,arkaya düğmeler,yakaya da hazır bir keçe çiçek…bitti iştee…bant şeritleri dikmeden önce ütü ile baskılayarak içe kıvırmak işinizi çok kolaylaştıracaktır…şimdiden kolay gelsin arkadaşlar…Blogumdada görebilirsiniz bu jileyi..….

15 yorum gelmiş

  1. ozgeozgeozge

    teşekkür ederim arkadaşlar, jilenin ötesine gidemiyorum öyle kol falan yok bizde:))) Bu fıstığın birde ikizi var, bende teyzeleri olup onları her fırsatta çıtır çıtır yiyorum…hepiniz için öpeceğim..ilginize tekrar teşekkürler…

  2. ozgeozgeozge

    çok teşekkür ederim…şımarıyorum walla :) sağolun arkadaşlar, kalıpla falan dikmeyi öğrenmem lazım aslında,kaptırırsam kendimi alamam diye korkuyorum, öğrenmesem daha iyi değilmi :) takıntılı bi hatunum galiba :)

Bir Cevap Yazın