Açma Halkası Harikaları

-

Şu açma halkaları ne kadar da çok işe yarıyormuş. Burada şapka var. Dahası korse, ayakkabı ve elbise bile yapılmış.

14 yorum gelmiş

  1. fiamma1

    çanta,ayakkabı süsüne falan varım da şapka güneşte mahveder yansıyınca sauna gibi olur takana. ben daha 4 tane biriktirebildim, 6 yıldan önce bu konuları görüşmeyeim bir daha:) minik bir portfoyüm olsun yeter aslında bana:)))

  2. embir

    ay canım benim demek ki sağlıklı yaşıyorsun.Şapka takana sauna etkisi yaratır güneş varsa birde sağda sol kim varsa gözlerini kamaştırır :))

  3. fiamma1

    valla pek sağlık takıntılarım yoktur benim öyle embirciğim fazla sakınmam ama alışkanlık yok herhalde pek almayız eve, biz dallama çaycıyız bir de ayran, soda:) O 4 taneyi de gittiğim lokantalarda garson tam kutuları kaldırırken portfoyü hatırlayıp canhıraş elinden kutuları alarak edindim, tabii garsonların hali görülmeye değer o ayrı konu:)))

  4. embir

    :)))Fiamma: dur atmaaaaa ben onlardan nelerrr nelerrr yapıcam.Garson: Nasıl yaniiii???Fiamma: E canım sen hiç 10marifete girmiyorsun, yazık valla yazık. Bana bir kağıt kalem verde adresi yazayım :))

  5. bizimgibiler

    Süpersiniz siz çok güldüm:)) Sizin gibi 100-150 kişi olsun bu dünyada yeter. Çöp-atık derdi falan kalmaz. Küresel ısınmaya çare sizsiniz:))

  6. selmatozan

    ilahi embir, ilahi fiamma çok yaşayasınız emi:)ben de biriktirmeye çalışıyorum ama tek başıma yetersiz kalıyorum ofisteki arkadaşlardan topluyorum da daha yolun başındayım..

  7. Kapkaracamdankelebek

    :)))bende okulda çöpleri karıştırıyorum bazen. içim acıyor çöpe giden pet şişelere, plastik kapaklara, kola açma halkalarına:)okulda seçimden sonra birçok mukavvadan yapılmış beyaz paravanlar vardı. onları geridönüşüme vermek için bir köşeye koymuş görevliler. Hemen gözümü onlara dikip “geridönüşümünde geridönüşümü var. vermem ben bu güzelim mukavvaları kimseye” diyerek atölyeye zırılpırıl taşıdım çocuklarla:)

  8. fiamma1

    İşin bir başka komik yanı bazen yolda yürürken büfe önlerine yakın yerde görüyorum ama ezik diye almıyorum:)))Bakalım yaz sonuna kadar sıcaklar artsın benim elimdekilerde artar:)))

  9. sesiber

    Deodorant kapakları, kağıt havlu ruloları, gazoz kapakları, konserve kutuları, kutular, hiç atamadıklarımdan. Bazen birşey yaparken şöyle de bir obje olsa dediğimde mutlaka elimin altında birşeyler olması güzel ama ne zaman işe yarayacağını bilmeden saklamak bazen sıkıntı yaratıyor. Açma halkalarını her atışımda bir duruyorum ama bir tek onları biriktirmedim. Zaten soda ve ice tea dışında soğuk içecek pek tüketmiyoruz.Bu şapka çok ağır olmalı, zırh gibi.

  10. embir

    Ya sesicim bende bazen aman bir işe de yaramadı diye atıyorum sonra da lazım oluyor işte o zaman da ben sinir oluyorum.

  11. fiamma1

    Yıkayıp saklayın herşeyi hanımlar, koku kapıdan komşulara yayılmayınca belediyeye ihbar eden olmuyormuş,uzun süre boyle idare edebiliriz:))))

  12. kriizantem

    Bende de bir arka balkon var ki sormayın:) Sesiberin dediği gibi kola kapağına kadar en uçuk şeyleri bile atmıyorum. Şimdiden ufak bir koli doldu. Bakalım nereye kadar biriktirecem böyle:)

Bir Cevap Yazın

embir

Kot pantolondan organizer yapımı

| | 0 Yorum

Çerçeve yenileme – diy fikirleri

| | 0 Yorum

Elbiseden çanta yapımı – diy fikirleri

| | 0 Yorum

Clutch çanta yenileme – diy fikirleri

| | 0 Yorum

Elbisenin yeleğe dönüşümü

| | 2 Yorum

Eski kot ceplerinden organizer yapımı

| | 3 Yorum

Eski kıyafetleri değerlendirme; şapka dikimi

| | 0 Yorum

Eski kazaktan sıcak su torbası kılıfı yapımı

| | 0 Yorum

Geyikli atkı (eskileri değerlendirme)

| | 1 Yorum

Geyik figürlü çanta (anlatımlı)

| | 2 Yorum

Eski kottan terlik yapımı

| | 3 Yorum

Dikiş, eskileri değerlendirme; gecelik yapımı

| | 0 Yorum

Tel askı ile tavşan kulağı yapımı

| | 0 Yorum