Adadenizin kelebeklerinden yaptım

-

Geçenlerde Adadeniz in yayınladığı kelebekleri çok sevmiştim, üç gece tv akşam dizilerini seyrederken onları ördüm, bu bir takımı, iki takım yaptım. Örmesi kolay ve zevkli. Kelebeklerin duyargalarını bir zamanlardan kalmış çiçek tohumlarından yaptım, arkalarına da minik çengelli iğneler taktım. Tüllerin üzerinde çok hoş duruyorlar. Salonuma tül takınca üzerlerine serpiştireceğim.

25 yorum gelmiş

  1. Çok güzelleri, bloguna yorum yazdım ama yayında yok :( bunları misinaya takıp bir cember etrafında dış cephede de süs olarak kullanabilirsin… ellerine sağlık, bu arada adadenizinin de ellerine sağlık o da cok güzel olmuş:)

  3. Çok güzellermiş , bende anneme söyliyeyimde yapsın, yazın balkonda masa örtüsünün uçlarına iğnelerim, çok şık olurlar:)

  4. bayıldım nefis olmuşlar.. ellerine sağlık… bende şöyle çiçekli bir bahar fuları istiyordum bi de kelebek eklemek lazım ona, şart oldu.. :D

  5. Ablacım ellerine sağlık harika görünüyorlar, bayılırım kelebeklere, çok şık olmuşlar, bir de tüllerinin üzerinde görelim bahar kelebeklerini ablacım :)))

  6. Tekrar teşekkürlerrr….sesiber, bir sır vereyim size, hani diyordum ya yakından fotoğraf çekemiyor, makinamı değiştirmem lazım diye. Kendime kızıyorum niye daha önce aklıma gelmedi diye, scanner‘ı kullanıyorum küçük şeylerin yakın çekimi için, bu kelebekleride,diğer yakınları da hep scanner dan aldım, nasıl ama:))

  7. Evet, scanner büyülü bir hava veriyor fotolara. Takı Kulübü zamanında takılarını scannerla fotolayan bir arkadaş vardı. Onu hatırladım şimdi. Aynı buğu, büyü bunlarda da var:)

  8. Banucam hızır gibi yetişeceksin galiba benim şu foto çekme özürüme:) ben de de var scaner ama daha programını bile yuklemedim:))) bi heves ettim ki sorma cdsi nerede aksam akşam da bulamam ama simdi onu:( ne yapıyorsun kapak açık mı tarıyorsun anlamadım orasını?

  9. acemiciğim, sağol canımmm.ozimer, şema için kırmızıyı tıkla, kolay gelsin…sesiber, ah ah geç aklıma geldi, ama neyse…fiammacığım, evet kapağını açık bırakıyorum ama modelin üzerini fon kağıdı veya uygun kumaşla kapatıyorum. Mesela kelebeklerin fonu benim çarşafım:))

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Keçeden büzgülü kese yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden kedi broş yapımı

| | 0 Yorum

Keçe fiyonk yapımı ve hediye kutusu yenileme

| | 0 Yorum