ADVERTORIAL: UFO yapıştırıcıları ile kağıt işleri daha zevkli

-

UFO yapıştırıcılarını kullanma fırsatımız oldu. Hem günlük hayatımızda tercih etmeye başladık hem de videolarımızda kullandık. Videolarını gördüğünüz gibi UFO stick yapıştırıcı ve UFO hamur yapıştırıcı ile iki güzel kağıt işi yaptık ve yapımlarını sizinle paylaştık. Arada UFO’nun klasik sıvı yapıştırıcısı da imdadımıza koştu.

UFO STICK YAPIŞTIRICI

Çok kolay sürülüyor. Hem kendi kağıt el işlerinizde rahatça kullanıp farkı görebilirsiniz hem de okullarda çocukların kullandığı stick yapıştırıcı olarak tercih edebilirsiniz. Kullanımı epey rahat. Hemen de kuruyor.

UFO HAMUR YAPIŞTIRICI

Kullanım alanı çok geniş. Tak-çıkar biçimde kullanılıp yaptığınız şeyden vazgeçtiğinizde geri almanıza imkan sağlıyor. Cam, plastik, metal, tahta, porselen ve kağıt yüzeylerin tutturulmasında bant, çivi, raptiye gibi yardımcı malzemelerin yerine rahatça kullanılabiliyor. Videomuzda göreceğiniz gibi, her çeşit kağıt el işinin iyi bir destekçisi olabiliyor. Duvar süslerinin, resimlerin, hafif panoların duvara sabitlenmesinde kesinlikle tercih edilebilir, kaymasını istemediğiniz masa üstü eşyaların alt kısmına bir parça uygulanarak sabit kalmaları sabitlenebilir. Örneğin bir partide tavandan süsler, balonlar mı sallandıracaksınız, rahatça bir parçacık UFO hamur yapıştırıcı ile bunu bantla olduğundan daha pratik ve sağlam bir şekilde yapabilirsiniz. Deneyin.

Bir Cevap Yazın

shane

Kalp süslemeli takvimli çerçeve

| | 0 Yorum

Kağıttan siyah beyaz valiz çanta

| | 0 Yorum

Craft clutch çanta

| | 0 Yorum

Kağıttan clutch çanta modelleri

| | 0 Yorum

Kağıttan yıldız yapımı – anlatımlı

| | 0 Yorum

Faber Castell set ile yapılmış kitap ayraçları

| | 1 Yorum

Fon kağıdı ile çerçeve süsleme

| | 2 Yorum

Kağıtlardan perde

| | 0 Yorum

Kartondan mumluk yapımı

| | 0 Yorum

Kutudan evler- balkon duvar süsü

| | 0 Yorum

Kostüm detaylı kitap ayraçları

| | 0 Yorum

Dantel süslemeli vintage magnet yapımı

| | 0 Yorum