Pazar, Aralık 4, 2016
Ağaç temalı kolyem (beyazlar içinde)

Ağaç temalı kolyem (beyazlar içinde)

32

el yapımı kolye
Merhaba arkadaşlar. Tekrar bir ağaç temalı kolyemle karşınızdayım :) Sıkıldınız belki bu ağaçları sürekli görmekten ama ben hala sıkılmadım, o kadar zevkle yapıyorum ki :) Bu ağaçlardan kaçış yok çünkü daha kafamda bir sürü plan var :)

el yapımı kolye
Bu ağacımı yaparken tülbent oyalamakta kullanılan yaprak desenli boncukları kullandım ve pırıltı katsın diye de gümüş parlak boncuklar aldım. Ben çok sevdim, bakalım siz de beğenecek misiniz? :)

el yapımı kolye

32 YORUMLAR

  1. banada kar altında kalmış agacı hetırlattı ama çok güzel olmuş bu arada en çok sevdiğim şey tasarlamak düşünmek o yüzden ben kızmam sen devam et insanın birşeyi üretmesi kadar güzel bişey yok

  2. :) inan arada bakıyorum pc ye. Tabii buraya bakmadan geçemiyorum ve her seferinde senin emeklerine denk geliyorum :) güzel olduklarını söylemeden de edemiyorum ;)

  3. Bence devam etmenizde sakınca yok ağaçlara :) Her seferinde daha güzel şeyler görüyorum. Gördüklerim içinde en çok bu hoşuma gitti benim bu arada :) elinize sağlık.

  4. Teşekkür ederim münüre beğenilmek hakikaten de çok motive edici birşey, siz böyle güzel şeyler söylemeseniz ben bu kadar üretme heveslisi olur muydum ? bazen bilemiyorum :) Sağolun…

  5. mrsWurm :) beğenmene sevindim, bunda deişk bir hava var değil mi bende baktıkça garip hissediyoorum kendimi tam anlayamadım :) Dahası da gelecek siz sıkılmayın lütfen :)

  6. ılık bir ilkbahar günüydü… rüzgar yaprakların arasında dolaşıyor yapraklarla dans ediyordu…. işte bölyle birgündü kızın aşık olduğu gün…….
    :) tecrübelendin iyice arkadaşım seri üretime geçtin bu da çok güzel olmuş hem kışı hem ilk baharı anlatmış :)
    soğuk bir kış günüydü…. adamın terkedilmişliğini yüzüne vurmak istercesine sert esiyordu rüzgar… her yer bembeyazdı bu soğuğa rağmen bi ağaç dünkü güneşe kanıp çiçek açmıştı…. umudu oldu adamın ağaç…. umut verdi…

  7. yağmuryürekten şiirsel dinletiler programına hoşgeldiniz gibi bir giriş yapasım geldi, sabah sabah bu ne duygusal ruh halidir arkadaş :D

  8. rapunzel-esk beğenmene sevindim :) Başka şeylere de geçiyorum arada ama bunu da bırakmayı düşünmüyorum.. Farkındaysan elbise de ekliyorum başka takılar da fakat sevdiğm bir şeyi hemencecikte bırakamıyorum…

  9. Oooooo kuzum yagmuryureğim :) Ne güzel duygular hissettirmiş sana bu kolye böyle :) Çok hoşuma gitti gerçektende… Bu yoğunluğun arasında böyle güzel şeylere zaman ayırdığın için ayrıca teşekkür ederim kuzum :)

  10. oyyyyyy bayıldım görmeyeli şenlenmiş burası :) şenay sen artık ağaç temalı kolyede doktora tezi yapacak hale geldin çok güzel olmuş :) ben sıkılmadım ağaç temalı kolyeleri görmekten :) dünyada ağaç çeşidi çok zaten yap yap bitmez :) bu arada yağmuryüreğin hikayesi de güzelmiş :) ellerine, hayal gücüne sağlık şenay

  11. Bu güzel yorumun için teşekkürler zulaltan’cım :) Hakikaten yap yap bitmiyor herşeyden yapılabilir sadece boncukla da değil :) Onun için çok eğlenceli ve geniş bende yapıyorum bol bol :)