Pazar, Aralık 11, 2016
Ağaç temalı kolyem (bir avuç yeşil)

18 YORUMLAR

  1. şenay, yine yeşillendi fındık dalları ağacını ne ara yaptın, senin hızına türk hava yolları bile ulaşamaz yani maşallah çok beğendim her zaman ki gibi. :) artık blog sahibi olduğuna göre telden ağaç tablosu yaparsın :)

  2. :) Çok hoş olmuş bu :) Siyah Renkle Süper olacağına Emini Yada Beyaz :)) Bende Yapmaya calıstım ama {beceriksiz olunca} Elimden bi iş gelmior :D
    Güle güle tak ablacım :)

  3. Filizcim fındık dallarını yapmadan olur mu karadenizliyiz :) Yeşilin bağrından geldik elim hep yeşillere gidiyor… Bugün yeni boncuklar aldım yeni tasarımlarla geleceğim inşallah :)
    Meleğim :) Siyahı, moru hepsi geliyor süprizzzzz :) Ayrıca yeteneksiz deme kendine, herkesin yeteneği farklıdır :) Bloğumda da gördüğün yazıda da dediği gibi Herkes Dahidir, Sen balık değil kuşsundur, yüzmeye çalışma :) Seni uçuracak bir yeteneğin mutlaka vardır bebeğim :)

  4. Esinsel heves güzel birşeydir :) Dün yine gittim dünyanın boncuğunu aldım artık çeşit kalmadı bu küçük yerde :) Boncuğa bakıyorum ve kafamda bir ağaç canlanıyor, çok zevkli oluyor alışverişi deeeee yapması da :) Hatta şu an elimde kırmızı bir ağaç yapılıyor, tavsiye ederim esinsel vallahi huzur buluyorum boncuklar şekillendikçe :) Eeee herkes ağaç dikmeli yada teşvik etmeli ben de teşvik edeyim diye uğraşıyorum :) Önce telden sonra gerçeği :)