Ağaç temalı kolyem (son buluşma)

-

kolye modelleri

kolye modelleri

kolye modelleri

kolye modelleri

32 yorum gelmiş

  1. Bediaaa

    hepsi ayrı güzel bu kadar çok oldu mu gerçekten ??? Kolyeler gidiyor gitmesine de yardım için gidiyor. umarım bir faydası dokunur :)
    (aman ha bırakmayın ağaç yapmayı her 10 marifeti açtığımda bir ağaç görmek mutlu ediyor beni. bırakırsanız üzülürüm. :)

  2. zulaltan

    hepsi bir araya gelince ne güzel olmuş, çok güzel de fotoğraflamışsın ellerine ,yüreğine sağlık inşallah bu ağaçlar sergiye bol bereket getirir rekor bir bağış toplanır :)

  3. senayatilgan

    Bediaa tabiki bırakmıyorum ağaçlarımı yapmayı :) Sadece bunlardan ayrılıyorum, yoksa ağaç yapmak çok zevkli gerçektende :) Hani tüm aile tatillerde toplanır sonra herkesin evine gitme vakti gelir de hep birlikte bir foto çekerlerya :) Bunlar da öyle işte hep birlikte ayrılmadan bir foto :)

  4. senayatilgan

    Evet hepsi bir arada :) Aile dağılacak ama yenileri gelecek nasıl olsa… İnşallah senin dediğin gibi bol kazançlı bir sergi dileğimiz zulaltan :)

  5. senayatilgan

    10marifet müptelası olup da birşeyler üretmeye gönül vermemek mümnkünmü sevgili shane :) O sizin yarattığınız harika bir başlangıçla büyüyen ve daha da büyüyecek olan harika bir ortamın yansıması sadece… :)

  6. shane

  7. gullale

    şenaycım süper gözüküyolar ellerin dert görmesin umarım çocuklara çok büyük faydası olur onları mutlu edebiliriz

  8. deliisibunlar

    Renkli kadının renkli kolyeleri, çocukların dünyalarını renklendirecek inşallah :)) Ellerine, emeğine veee kocamaaaan yüreğine sağlık Şenaycıım

  9. kilpi

    Hepsi ayrı ayrı çok güzellerdi, bir de bir araya gelince muhteşem ötesi görünüyorlar. Çok güzel bir amaca hizmet edecekler bir de, tekrar tekrar elinize sağlık :)

  10. senayatilgan

    Zulaltaaaaannnnn :) Bak Bediaa 365 gün ağacı demişti de konuyu kapamaya çalışmıştım :) Ama 15-16 çeşidini yaptım bile onun için yapamam demiyorum bu fikre ve aklımın bir kenarına yazıyorum önerini bakalım çıkabilir mi böyle birşey :) Güzel öneriymiş :)

  11. zulaltan

    haha 365 gün ağacı güzel fikirmiş :) sende o potansiyel var bir amazon ormanı çıkarırsın sen çalışkan hanımsın vesselam :)

  12. merhaba .bir sorum olacaktı benim.birkaçgün önce bende yaptığım bir kostümü yollamıştım paylaşılsım diye ama hala eklenmemiş bu kadar uzun mu sürüyor?bilgilendirirseniz sevinirim :)

  13. zulaltan

    hacerari, bir kaç gün sürmez editör notu falan gelmiştir bir sorun varsa e postana bak gereksizler klasörüne atıyor bazen gelen mesajları orayı kontrol et. ya da buradan yazının durumunu tüm yazılar sekmesinden kontrol et

  14. senayatilgan

    Bediaacım haklısın canım o uçuk fikir yagmuryurekten çıkmış :) Hatta 8760 saat için bile yaparsın diyerek sallama rekoru kırmış :) Sen kiraz ağacını atmışsın ortaya ama sen başlatttınya benden yapması zor birşeyler istemeyi sana konuyu unutturayım derken ben unutmuşum :) Nassın iyimisin yengenler teyzengiller arasında kaybolmuşum kuzum :) Ama söz bir gün kiraz ağacı da yaparım ben :)

Bir Cevap Yazın

Video: Kanaviçe işlemeli kolye nasıl yapılır?

| | 5 Yorum

Kanaviçe işlemeli kolye yapımı

| | 1 Yorum

Keçeden kalp ve balıklı kolye

| | 0 Yorum

Makara kolye yapımı

| | 0 Yorum

Püskülerden kolye yapımı

| | 0 Yorum

Boncuklu yılbaşı kolyesi yapımı

| | 0 Yorum

Kristal ve incili kolye yapımı

| | 2 Yorum

İnci kolye yapımı

| | 0 Yorum

En basit kolye nasıl yapılır?

| | 2 Yorum