Ağaç temalı kolyem (sonbahar)

-

kolye
Merhaba arkadaşlar. Ağaç temalı kolyemin devamını yapmak istedim, aslında yaz mevsiminde bol yeşilli ve aralarda kırmızılar serpiştirerek elma ağacı gibi bir his vermek istedim ama henüz bu sıcaklarda boncuk almaya çıkamadım :) Onun için evdeki malzemelerle sonbaharı yapmaya çalıştım. İncili kolyem kadar ihtişamlı ve güzel olmadı ama idare edeceğini düşünüyorum. Boncuk almaya çıkınca başka sonbahar denemeleri de yaparım artık :)

kolye
Sonbaharda bir sürü renk olur ağaçlarda hani, ben de bir sürü renk kullanmaya çalıştım. Tek tük kalmış yaprak hissini birkaç ton yeşil ve sarı boncukla vermeye çalıştım. Orada gördüğünüz kocamaaan turuncu ise güneş :) Gün batımında bir sonbahar ağacı bu. Güneş için daha açık tonlarda, içinde dairesel turuncular barındıran bir boncuk canlanıyor kafamda ama öyle bir boncuk bulamadım, almak için de çıkamadım, turuncu da fena olmadı gibime geldi ama :) Zincirini de yine sarı kurdeleden tercih ettim.

9 yorum gelmiş

  1. zulaltan

    sonbahar mıdır bilmem ama güzel ağaç olmuş güzel bir tasarım çıkmış ortaya ellerine sağlık :) elma ağacı nasıl olacak merak içindeyim

  2. GGuven

    Ne hoş bir çaışma bu ya. Nasıl yapıldığını öyle merak ediyorum ki. Sanırım bazı aletlere gerek var. El ile teli kıvırmak zor olsa gerek. Ellerine sağlık

  3. senayatilgan

    Zulaltan teşekkür ederim :) Sonbbahar yapayım diye giriştim biraz acele ettim eldeki malzemelerle bunlar çıktı ama bir tane daha yapmak istiyorum sonbahardan :) Bugün yaz için malzemelerimi de aldım yakında görürsün elmalı ağacımı :)

  4. senayatilgan

    Gülsüm ablacım çok teşekkür ederim :) Bunu yapmak için sadece bir kargaburun kullanıyorum, o da sadece çevresindeki kalın telin kolye ucu kısmını kıvırmakta gerekiyor. Teller çok kalın olmadığından kendi elinle kıvırabiliyorsun :) Hele o işleme yaptığım iç kısımdakiler renkli olanlar o kadar inceki :) Çok çekince çıt diye kırılıyorlar bile onun için işlenmesi çok kolay bunların :) Makaralarda satılıyor ip gibi :)

Bir Cevap Yazın

Deniz gülü iğne oyalı kolye

| | 0 Yorum

İğne oyası şal kolye

| | 0 Yorum

Kurdele nakışı çiçekli etamin kolyeler

| | 0 Yorum

Dantel choker tasma kolye modelleri

| | 0 Yorum

Soğuk seramikten çiçekli kolye ucu

| | 0 Yorum

Boyuna bağlamalı ip choker kolyeler

| | 0 Yorum

Etamin nakışlı mor kolye

| | 0 Yorum

Kazaziye kolye modeli

| | 0 Yorum

Kum boncuklu kolyeler

| | 0 Yorum