Ahşap Boyama Tepsi

-

Ahşap Boyama Tepsi
Bu tepsi benim ilk tepsi boyama denemem. Beyaz akrilik boya ile çalışmak gerçekten zormuş, fırça izlerini kapatmak çok zor ve çok boya yiyor. Ama neticede güzel bir tepsi oldu, ben dekupaj desenini de çok beğeniyordum, peçeteyi iyi değerlendirmiş oldum.
Önce tepsi 4 kat beyaza boyandı. Kuruması beklendikten sonra dekupaj tutkalı ile peçete tepsiye yapıştırıldı. Büyük desenle peçete dekupajı çalışmak, küçük desenlere göre daha çok dikkat istiyor. Çünkü peçete buruşabiliyor ve düzeltmek daha zor oluyor. Ama neyse ki bir iki ufak yerinde sadece buruşma oldu, o da çok belli olmuyor. Peçete tepsiye yapıştırıldıktan sonra sprey mat vernikle iki kat verniklendi. İşte bu kadar!
Ahşap boyama beni çok rahatlatıyor, bir psikoloğun kendi kendine uyguladığı sanat terapisi işte. Bundan ala terapi mi varmış!! :)

12 yorum gelmiş

  1. ellerinize saglik sahane olmus söz konusu boya olunca hemen girip bakmak istedim harika renklerde bir tepsi olmus dekor amacli kullanildiginda cok güzel olur gercekten

  2. kontesim07

    tepsiniz şahane gözüküyor.Rica etsem bu tepsinin kenarlarındaki pembeyi bu kadar düzgün sürmeyi banada söylermisiniz.Bir püf noktası olmalı hani yoksa benimkisiler bu kadar düzgün durmuyor.
    Birde bu kadar büyük bir peçeteyi buruşturmadan dalgalandırmadan kat olmadan nasıl dekupaj yaptınız böyle harika görünüyor :)

  3. Madam Roksalan

    Teşekkür ederim herkese.. Kontesim; kenarlarına sürerken boyayı sağdan sola değil yukarıdan aşağı sürüyorum, hemen ardından tek kat şeklinde sağdan sola çekiyorum, iz kalmasın diye. Ayrıca ince ve sert bir fırça kullanıyorum çünkü sert fırçayı kullanmak yumuşak olanlara göre çok daha kontrollü. Ama bir alternatif de şu olabilir; küçük parmağınıza az miktarda boyalar alıp sürebilirsiniz.
    Peçete için de; o cidden sinir bir iş.. :S Peçeteyi yerleştirip ortadan başlayarak tutkalı sürerseniz daha az hava boşluğu oluşuyor, dolayısıyla daha az buruşuyor.
    İşte böyle..:)

  4. bilge

    gerçekten çok iyi bir terapi oluyor boyalarla, renklerle oynamak. tepsinizde çok güzel olmuş. harika…..

Bir Cevap Yazın

Madam Roksalan

Psikolog

Ahşap boyama ürünler – Çisem Hobi

| | 0 Yorum

Mix media canvas tablo yapımı

| | 0 Yorum

Teneke kutu boyama ve dekupaj yapımı

| | 2 Yorum

Doku çalışmalı ahşap boyama ekmeklik

| | 0 Yorum

Dekupaj ve boyamalı ahşap posta kutusu

| | 0 Yorum

Ahşap simitçi sehpası boyama ve dekupaj

| | 0 Yorum

Ahşap çanta dergilik yapımı

| | 0 Yorum

Melek kanatlı ahşap kapı süsü yapımı

| | 0 Yorum