Çarşamba, Aralık 7, 2016
AHŞAP ANAHTAR KUTUSU

AHŞAP ANAHTAR KUTUSU

19
ahşap anahtarlık
ahşap anahtarlık

Bundan 4 yıl önce yaptığım ahşap anahtar kutusu. Tek beğenmediğim yanı taban renginin siyah oluşu. Şimdi keşke siyah yerine lacivert yapsaymışım diyorum ama bu haliyle de seviyorum onu. Halen de kullanıyorum zaten. Diğer yakın resimleri burda.

19 YORUMLAR

  1. Nalan abla valla bu ara deniz mi özledim başka bişeymi oldu, kafamı şifonyere çarpmıştım ondanmı bilmiyorum ama rüyamda falan da durmadan havuz falan görüyorum. İçi denizin içi gibi balıklarla dolu oluyo falan. Öyle çok anlamlı rüyalar da görmem genelde ama sen baya isabetli tesbit yapmışsın.Özlemedim desem yalan.Nurhan hanımcım beğenmene sevindim.Pelos, o mavi baloncuklar da tamamen tesadüf eseri denk geldi. Bende bide sarı rengi vardı onların. Denedim biraz renkli olsun diye ama maviler daha hoş görünmüştü gözüme. Sırf ondan mavileri kullandım. Ama gerçekten de baloncuk havası verdi olaya.

    oooo gördüğüm en güzel anahtarlıklardan.

    Esinsel kendimle gurur duydurttun bana:) Teşekkür ederim.

  2. Çok beyendim ,anlaşılan hepimiz yazı özlemişiz arkadaşlar.Siyah renk objelerin daha iyi göze çarpmasını sağlamış bence.Elinize sağlık

  3. Çok güzel olmuş elinize sağlık,ben de denizi çok özleyenlerdenim:(, akvaryum falan görünce serap görmeye başladım artık, uzun yıllar sevgiyle kullanın.

  4. Herkese teşekkür ederim arkadaşlar.Kriizantem, yunusu ve denizatını eski, mıknatısı çıkmış buzdolabı magnetinden uyarladım. Figürleri de mıknatısları ayrı ayrı saklamıştım daha evvelden. Atmamıştım yani. Sonra bu şekilde kullandım.Mıknatıslara da başka süsler yapmıştım.Ama çok oldu tabii,onlarda gitti şimdi.Nazesen, lavantin,dilevser,sesiber, beğenmenize çok sevindim. Yaptığım işlere güzel yorumlar aldıkça mühim bi iş başarmışcasına, çocuk gibi mutlu oluyorum.

  5. ama gururlanın, ama gerçekten güzel bir iş çıkmış boncukhanımcım.zeminin siyah olmasını ben daha çok beğendim.objeler daha canlı ve belirgin olmuş.ayrıca bu figürler kullanılınca akla hemen mavi veya tonlarınıuygulamak geliyor,burada bir sıradışılık olması daha güzel:)ellerinize sağlık.kendinizle gurur duyun hakkınız :)))

  6. İçi denizin içi gibi balıklarla dolu oluyo falan.

    bu güzel rüyaları ben yorayımsana sabah niyetine.Su temizlik,ferahlık ve arınmadır,balıklar kısmet diye yorulur.Çok güzel ve ferah rüyalar canım.allah hayırlısıyla gerçekleştirsin

  7. unutmayın okyanusların dibide kapkaranlık olur zaten:) gülegüle kullanın.sanki denizin kokusunu duyar gibi oldum bu resmi görünce..

  8. Semyıl hanım, çok doğru söylüyorsunuz; nedense hep gökyüzü ve deniz mavi, güneş sarı, ağaç da yeşil olmak zorundadır. Halbuki bunun dışına çıkan renklerde gökyüzü mesela kırmızıyken , ağaçlar sarı yada turuncu,denizse yeşil (yada siyah) daha bi farklı ve güzel görünür göze. Doğada bu renkler de var, dimi.Nalan abla, rüyayı nasıl yorumlarsan öyle olur derler.Sen de güzel yorumlamışsın.Hem rüya yorumunu görünce hem de diğer güzel yorumlara bakınca içim açıldı sabah sabah. Dur ben bi bardak çay kapıp geliyim. Keyfim tam olsun:)Nedret hanım, embir, dolunay ve nefertiti size de çok teşekkür ederim.