Ahşap Boyama dersinden değişik bir çalışma

-

Kapı süslemeyi çok seviyorum, boş kapılara tahammülüm yoktur, hemen üzerine birşeyler asacağım illaki. İşte sevgili Beyhan’a yine derste yaptırttığım güzel bir kapı süsü.

Şimdi aslında amerikan sarmaşıklarından tam da çelenk yapma dönemi, sonbaharda çok güzel dolanıp boş çelenkler hazırlayabilirsiniz, sonra da onları fikir geldikçe süslersiniz. Benim öbür yazılarıma yorum gönderen karşı komşum Füsun bana bunu önerdi ve bu fikri çok tuttum. Bu arada Füsün’a buradan da merhaba diyorum. İşte bizde önce boş çelengi aldık, 3 tane de küçük galvaniz bulduk, onları boyadık, resim yapıştırdık, vernikledik, matkapla arkalarına tel geçirmek için deldik, çelenge telle de arkadan bağladık. Sonra yapıştırdığımız resimlerin diğer kombinlerini tahtadan kestik, onları da sıcak silikonla çelenge yapıştırdık. Bir de kuru çiçek sarmaşığımız var, çiçekçiden aldık, yine sıcak silikonla yapıştırdık. Güzel modeller buldukça buraya ekleyeceğim, boş kapı kalmasın!

7 yorum gelmiş

  1. SUPERSKY

    bunları ilk astığınız vakitler güzelama aradan zaman geçtikçe tozyuvası oluyor.temizlemek istesen çok zor. nedense benim aklımada hep sonraki hali geliyor.:(((((

  2. selam,mutfağınıza bayıldım..özellikle davlumbaza ,güle güle kullanın..bu arada daha önceki çalışmalarınızı da görmüştüm..Onlarda süper ..İnanın İstanbul’da olsaydınız ben de koşa koşa gelirdim…ama artık sizi sıkı sıkı takip edeceğim..Bir de sanırım ahşap malzemeleri kendiniz hazırlatıyorsunuz..Çünkü ben İstanbul’da bunlara benzer şeyler pek bulamıyorum..Ben de bir ahşap boyama kapı süsü örneği göndereyim size, çok beğenmiştim.En kısa zamanda ben de buna benzer birşey yapmayı düşünüyorum..ama özel kestirmem gerekir herhalde..

    kapı süsü
    kapı süsü

    Paylaşımlarınız için teşekkürler…

  3. ece aymer

    sevgili supersky,biraz hayatın tadını çıkarsan diyorum, tozlanırsa, bozulursa diyerek bir sürü güzel şeyden kendini mahrum etme, yarın başımıza ne geleceği belli mi, seni sarsmayacak, çevreni rahatsız etmeyecek canın ne istiyorsa mutlaka yap, bu gününü yaşa, boşver biraz tozlanıversin, bir iki parça değiştirirsin, ya da tümden değiştirirsin, aynı kapı süsüne ne kadar dayanabilirsin ki… Bir tavsiye de bulunabilirim, sprey vernikler var piyasada, mat veya yarı mat olanını ben tüm kuru çiçeklere veya böyle toz tutabilecek şeylere, piyasadan almış olsam bile biblolara herşeye 2-3 ayda bir vernik sıkıyorum, tüm toz hem gidiyor hem de yeni alınmış gibi güzel vernikleniyor. Fikirlerini bekliyorum.maviay 12,nefis bir kapı süsü göndermişsin, ben el yapımına tapıyorum, yaratıcı olmak için çok araştırmak şart, bak ne güzel bir şey bulmuşsun. El deseni yapamıyorsan bu resmi istediğin ebatta büyüttürüp, tahtadan kestirip, sonra da olduğu gibi resmi üzerine yapıştırabilirsin. Evet, kesim işi biraz zor, İstanbul’da bir marangoz bulursan, ne istersen keser, bize de zor oluyordu, o yüzden atölyeye küçük bir tane almıştık, 250.00tl civarı fiyatları ama senelerdir çok güzel işe yarıyor. Sorularınızı beklerim.

  4. Ahşap kesme makinesini almayı uzun zamandır planlıyorum..En kısa zamanda alacağım ben de ..bu arada azıcık el boyama yapabiliyorum.İKi üç ay kursa gitmiştim…One stroke beceremiyorum sadece..yeni paylaşımlarınızı bekliyorum:))))

  5. banuca

    kapı süsüne bayıldım. Minik objelere zaafım var. Bu kapı süsündeki minik objeleri nereden temin ettiğinizi sorabilirmiyim. Reklam olmasın derseniz mail adresim banu@arikkok.com a gönderebilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

Pullu tülbentler

| | 0 Yorum

Sarma nakış işlemeli yatak örtüsü

| | 0 Yorum

Punch işi çiçekli havlu

| | 0 Yorum

Punch nakışı çiçekli paspas

| | 0 Yorum

Anlatımlı dantel motifi yapımı

| | 0 Yorum

Yeşil kadife Kuranı-ı Kerim seti

| | 0 Yorum

İşlemeli kadife Kuran-ı Kerîm seti

| | 7 Yorum

Nakış işlemeli bordo eşarp

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli eşarp

| | 0 Yorum

Nakış / Pembe ortancalar

| | 2 Yorum

Nakış / Orda bir köy var uzakta

| | 4 Yorum

Sap işi nakışlı pano

| | 0 Yorum

Basit nakış işlemeli örtü yapımı

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli kumaş kitap kılıfı

| | 2 Yorum

Nakış işlemeli peçete yapımı

| | 0 Yorum