Ahşap Boyama Mücevher Kutusu

-

iki aşamalı Boya Çatlatma ve Dekupaj Tekniklerini bir arada kullandığım ahşap boyama mücevher kutusunu görüşlerinize sunuyorum.Sevgilerimle…

22 yorum gelmiş

  1. nalana

    eline sağlık bacımmm,pc ı açtım ilk yazı senin bardak altlıklarındı yorum yazayım dedim ve sistem bir türlü kimliğimi onaylamadı.Sanırım bizim ilişkimizi kıskanıyorlar ne dersin

  2. mavisofra

    güneşim farfincicim görünceye kadar şımarım bari:))))))))))))bişey sorabilrimiyim leopar desnli kutu gördüm bugün sayfaları gezdim yazılarınından baktım ablacım yok yok yoksa ben hayal mi gördüm

  3. gunesedogru

    mavişim o kutuyu yayınlamamışım demek ki, göremedim bende, blogta mı gördün acaba :))nurhancım beğenmene sevindim tatlım; sağol,embircim bende sana kadeh kaldırıyorum şekerim :)))

  4. mtnaz11

    Ellerinize sağlık. Özellikle kapak muhteşem olmuş.Alınmazsanız keşke alt kısmında da biraz hareket olsaydı diyeceğim. Düz değil de farklı bir zemin boyama ile kapaktaki mükemmel görüntünün altında hada zengin bir görüntü olabilirdi.

  5. nalana

    nrhnmrl diyor ki;kutuyu çatlattın yetmedi bi de şunları çatlatayım dedin di mi?

    ne alamsin nurhan yahu,evet g.d. aşkımızı kıskananlar çatlasın anam::))))

  6. gunesedogru

    Nobles teşekkürler :)Mtnaz; alınmak ne demek, tam tersi farklı bakış açıları beni memnun eder . önerinde çok haklısın, en azından en alt zemini ya da sandığın ayak kısmını biraz hareketlendirmek daha iyi sonuç verebilirdi bence de… çok teşekkürler.Mavişim; olayı çözemedim saatoniye soralım en iyisi,Sayın Yöneticiiiiii; benim bi yazım kaybolmuşşşş netcezzz ??? :)))

Bir Cevap Yazın