ahşap boyama, yeni örnekler

-

Galiba resim göndermeyi biraz daha keşfettim. Buyrun size atölyede öğrencilere yaptırdığım birkaç şey daha…

 kapı gazeteliği
Tülay’ın kapı gazeteliği

kapı için Hoşgeldiniz panosu
kapı için Hoşgeldiniz panosu
kedili galvaniz
kedili galvaniz
Işıkcan'ın flamingolu abajuru
Işıkcan’ın flamingolu abajuru

22 yorum gelmiş

  1. nrhnmrl

    o abajurun üstündeki yerde olamayı istedim bir an ne kadar güzel olmuş.Hepsi çok hoş.Ellerinize sağlık.Hoşgeldiniz bu aradada.:=)

  2. cansett

    hepsi çok güzel olmuş ben en çok saksıyı beğendim kedicik ne güzel oturmuş saksının tepesine:) ellerinize sağlık

  3. boncuk hanim

    aaa ozaman desene göre ahşap kesiyosunuz dimi.Biz de bi öğrenmişiz, ahşaba desen uydurcaz diye…kalıbın dışına çıkamıyoruz..

  4. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    Ben hoşgeldin panosuna bayıldım :) Çok güzel bir resim. Diğerleri de çok güzel tabi :) Elinize emeğinize sağlık.

  5. ece aymer

    merhaba sesiber, eve yeni geldim, o yüzden cevap biraz geç olucak ama atölyede küçük tahta kesme makinemiz var yani dekopaj makinesi deniyor, onunla istediğimiz modeli kesebiliyoruz.Yani tenteler tahtadan.Şimdi size biraz daha böyle tahtadan kesip süslediğimiz modeller göndereyim. Beni izlemeye devam edin.

  6. 1gece

    Çalışmalar çok güzel ama bence hepsini ayrı başlıkta yayınlayın anasayfada da görünsün. Üyeler yeni yorumları görüp bakıyor ama üye olmayıp da ziyaret eden birçok kişi eski yazıara yorum yapılıp yapılmadığını farketmez.

  7. siima

    ece hanım çalışmalarınpza bayıldım ben boyamaya 2 yıldır başladım zaman zaman sorularım olsa sanırım yanıtlarsınız…mesela yumurta kabugu doku çalışması denedinizmi nasıl yapılıyor fikir verebilirmisiniz .. şimdiden teşekkürler …

Bir Cevap Yazın