Ahşap boyamalarım

-

ahsap-boyama-kirmizi-kalpli-kutu

Herkese merhaba. Bu siteyi çok beğenerek takip ediyordum. Herkes yaptığını ve yapım şeklini paylaşıyor. Bu çok hoş. Ben de ilk yaptığım ahşap boyamalarımı paylaşmak istedim. Çok acemice olduklarını düşünüyorum ama umarım birazcık da olsa beğenirsiniz… Fikrinizi belirtirseniz çok sevinirim.

beyaz-uzerine-kirmizi-sade-desenli-ahsap-boyama-sehpa

Ahşap boyama işi insanda öyle bir bağımlılık yapıyor ki, başlayınca artık başka şey düşünemez oldum. Sizde de durum böyle mi? İşten ve evden fırsat buldukça bu en keyifli hobim için zaman ayırmaya çalışıyorum. Umarım daha iyilerini de yapıp yakında sizlerle buradan paylaşacağım.

kahverengi-ahsap-boyama-semsiyelik

4 yorum gelmiş

  1. shane

    elinize sağlık, yeni başlamanıza rağmen sonuç gayet iyi. özellikle beyaz sehpa çok hoşuam gitti. aramıza hoş geldiniz. yeni yazılarınızı bekliyoruz.

  2. derya

    Çok ama çook teşekkür ederim gerçekten mutlu oldum :)) Hoşbuldum. En kısa zamanda yeni şeyler üretmek için sabırsızlanıyorum :)

  3. derya

    Gerçekten ilk kez başladığım ve en çok keyif aldığım hobim boyama oldu :) kursa gitmeyi düşünüyordum ama internetten daha iyi bir öğreticiyi yaşadığım şehirde bulamayacağıma inanıyorum artık. o yüzden deneme yanılma yöntemine devam. git gide yol katettiğimi görmek beni biraz daha gaza getiriyor :) çok teşekkür ederim :)

Bir Cevap Yazın