Ahşap çay saati seti

-

Sergunçay saati için bardak altlıkları yaptım :) Şekilleri kontraplak üzerine çizip kıl testeresi ile kestim yine. Sanırım elim iyice alıştı, artık daha pürüzsüz kesimler yapabiliyorum. Bir de testereyi ne kadar dik ve sıkı tutarsanız o kadar iyi sonuç alınıyor, ama dediğim gibi biraz kol kası yaptırıyor :) Bisküvi üzerindeki delikleri de küçük el matkabıyla açtım. O delikler olmadan eksik görünüyordu pötibörler.
Nasıl olmuş ahşap bardak altlıklarım?

27 yorum gelmiş

  1. mtnaz11

    İnanamadım. Hem de delikleri bile var bisküvilerin ve kendiniz kestiniz.Tebrikler. Daha ne denebilir ki….Böyle de çok güzeller.Sıkılırsanız renkeldirebilirsiniz de biraz boya ile değil mi?

  2. herbalist

    sergun şahane olmuş bayıldım valla,ellerine sağlık,demliği boyasanda olabilirdi ama böylede güzel olmuş .çok beğendim ve hatta tuttum canım

  3. sergun

    teşekkürler.evet akrilik boya ile boyanabiliyor, yada peçete dekupajı yapılabilir.şimdilik böyle sade hallerinde duruyorlar bakalım..

  4. banuca

    blogunda gördüğümde bayılmıştım bunlara, gene karşıma çıkınca pek bi heveslendim yani. Herşeye hevesleniyorum, çoğunu da yapmaya fırsat olmuyor, aklım kalıyor yaaaani :(

  5. sergun

    teşekkürler tüm yorumlar ve beğeniler için.kucukgunes lokum aklıma gelmedi değil ama fiziksel olarak nasıl yapacağımı bilemedim:) belki fimoyla denenebilir, yada başka bi malzeme..polyanna sen bize çaya gel ben sana poğaça börek yapayım, onları yeriz:)

  6. bizimgibiler

    Flickr’e üye oldum geçen gün ve ilk karşıma çıkan sergun’un bardak altlıkları oldu. Sadece 10 marifet ve blog camiasında değil dünya çapında meşhur sergun’un bardak altlıkları diye düşündüm.Çok sevimli bir takım olmuş sergun, ellerine sağlık.

  7. sunnyzelo

    çok orjinal olmuş hele bisküvilere bayıldımkıl testere ile ilgili yazdıklarına katılıyorum güzel kas yapıyor ellerine sağlık

  8. sergun

    herkese teşekkür ediyorum..bizimgibiler, senin işlerin de çok “cute” lütfen:))sunnyzelo, hem de nasıl kas yapıyor:) bir kaç parçadan sonra derman kalmıyo kollarımda:)))bu arada yazıya eklemeyi unutmuşum, bisküvili saat fikri sesiber’in şu yazıya yazdığı yorumda çıkmıştı.saatini yapmadım ama bu sete dahil etmek geldi aklıma. bardak altlığına uyguladım..

  9. sergun

    öyle öyle herkes çok pozitif:))resimler genelde gruplardan geliyor, bir nevi imza gibi. onun dışında başka bi anlamı var mı ben de bilmiyorum

Bir Cevap Yazın