4 yorum gelmiş

  1. Hulya Gencay

    Sevgili Şerife
    MDF kitap kutuyu, hobi malzemesi satan kırtasiyeden temin ettim. Önce tamamını beyaza boyayıp, zımparaladık. Kapak dışında kalan kısımları siyah ahşap boyası ile boyadık. Kapağın üzerine fotokopi ile elde ettiğimiz deseni, dekopaj tutkalı ile yapıştırdık. Hemen üzerine bir kat daha tutkal sürdük. Beyaz boya ve uçları düzensiz enli kıl fırça ile beyaz boyadan alıp, (sonra iyice sürterek boyanın fazlasını alıyorsunuz), kutunun kenerlarından hafifçe süpürdük. Ama işte tam bu kısım ustalık istiyor. Bunu hocamla birlikte yaptık. Daha sonra ince naylon dantel yapıştırdık.( tuhafiyecilerde satılıyor.) Kurdele nakışında kullanılan pembe ipek kurdelelerin en incesinden, yapabildiğimiz kadar minik fiyonklar yaptık. Elbiselerin beline, eteklerine, göğüslerine, kısacası yakıştırdığımız her yere yapıştırdık. En son parlak sprey vernikle, birkaç kat vernikledik.

Bir Cevap Yazın

Hulya Gencay

Mimar, her türlü, el işi, nakış, pachwork, takı, dikiş, dekorasyon önerileri, örgü, keçe, moda, boyama ve daha ne varsa hepsine meraklı, gezenti, hayalperest bir kadınım.