Ahşap mumluk

-

Ahşap mumluk
Kafes şeklinde tasarladığımız mumluk, mdf malzemenin üzerine deseni çıkartılarak kıl desteresiyle kesildi. Su bazlı boya ile boyanıp, zımparalanıp tekrar boyandı ve verniklendi. Diğer çeşitleri görmek için emeksensin sayfamı ziyaret edebilirsiniz.

Ahşap mumluk

5 yorum gelmiş

  1. shane

    çok zarif bir çalışma, ellerinize sağlık. aramıza hoş geldiniz, yeni yazılarınızı bekliyoruz.

Bir Cevap Yazın

turkeli

1967 izmir doğumluyum. Güzel Sanatlara ilgisi ve becerisi olan 3 kardeşiz. Ayrı ayrı disiplinlerde eğitimlerimizi tamamladıktan sonra, becerilerimizi birleştirip bir atölye kurmaya karar verdik. Tamamıyla el işçiliği ile yarattığımız tasarımlarımızı net ortamında paylaşarak bilgilerimizi aktarmak ve el sanatları ile uğraşan arkadaşlardan da bilmediklerimizi öğrenmeyi diliyoruz. Yurt dışından ülkemize gelen ve ucuz olduğu için halkımız tarafından rağbet gören özellikle çin malı objelerin piyasada var olamaması için ve gelecek kuşaklara kültürümüzün aktarılması adına Türk El Sanatlarının desteklenmesinin, öğretilmesinin ve öğrenilmesinin çok önemli olduğunu düşünüyoruz. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle…….