Ahşap pencereli keçe kapı süsü

-

keçe kapı süsü
Bir bebek kapı süsü daha. Bu sefer Sare bebek için yaptım. Kız bebekler için kapı süsü modelinde keçe figürleri müşterimin isteği üzerine diktim; keçe bebek, uğur böceği, baykuş ve keçe balon demeti. Bu ahşap kapı süsü modeli ister duvar süsü, ister kapı süsü olarak kullanabilirsiniz. Diğer kapı süsü modelleri facebook albümlerimde ve sayfamda.

keçe kapı süsü
Aksesuar olarak yoyo çiçek, keçe mantar, keçe fil ve ağaç gibi figürler dikildi.
İsimlik tabelasına keçe güneş, bulut, kelebek düğmeler gibi figürler kondu. Bebek odası dekoru olarak sade ve zarif bir model ortaya çıktı.

keçe kapı süsü
Bu bebek odası kapı süsü yaparken ahşap çerçeve kullanıldı, çerçeveye pencere şeklini verip perdeler ”astım”. Kız bebek figürünü yine istek üzerine kıvırcık saçlı yaptım :)

keçe kapı süsü

1 yorum gelmiş

  1. aylar

    DUYURU: lütfen bu model pencere kapı süsü sipariş ederken sonradan ürünü teslim aldığınızda ”Aslında ben balerindeki gibi tamamen ahşap penceresi olan bir kapı süsü istedim diye demeyin. Daha önce bu tür pencereli kapı süsüm için (bu model – http://10marifet.org/yazi/pencerede-bade-prenses-kapi-susu/) şöyle anlatım yazmıştım: ”Aynı kapı süsü modeli bu sefer Bade prensesi için yaptım. Konsept aynı: ahşap çerçeve, kartondan beyaz kanatlar…”
    Yani ürün anlatımda yazıyorum, bu pencereyi ahşap çerçeveden yapıp kanatları sert, beyaz kartondan yapıyorum diye. http://10marifet.org/yazi/pencerede-balerin-kapi-susu/ bunun gibi penceresi olan bir kapı süsü ortası ahşap çerçeveden ve kanatları da kalın kartondan yapıyorum. Lütfen ürünü sipariş ederken BEĞENDİĞİNİZ MODELİN DOĞRU BİR GÖRSELİ YOLLAYINIZ. Önce bir görseli yolayıp sonradan ”başka ahşap pencere bekliyordum” demeniz dikkate alnmayacaktır. Çünkü iş işten geçmiş oluyor.

Bir Cevap Yazın

aylar

Deniz bebek odası kapı süsü

| | 0 Yorum

Balkabağı arabalı kız ve erkek kapı süsleri

| | 0 Yorum

Aydedeli pembe kapı süsü

| | 0 Yorum

Melek kanatlı kapı süsü modelleri

| | 0 Yorum

Balonlu fil bebek panosu

| | 0 Yorum

Kedili banner bebek odası isimliği

| | 0 Yorum

Minnie Mouse pembeli kapı süsü

| | 0 Yorum