17 yorum gelmiş

  1. Çok gğzel olmuş ellerinize sağlık cahide hanım:) Lakin ben ıslak zemin olunca tereddutle yaplaşıyorum altı kaymaz banyo takımlarını tercih ediyorum bir yandanda aklım bunlarda kalıyor:)) Kaymıyor mu bu bilgi verirseniz sevinirim:)

  2. Çok güzel olmuş.Halı kaydırmaz yapıştırılabilir altına. Bir de duşa kabin varsa banyolar artık ıslak zemin olmaktan çıktı aslında.

  3. çok hoş olmuş.. insanın klozet kapağını açası gelmicek :P ya da basmaya kıyamıcak :)) tablo gibi olmuş. ellerinize sağlık..

  4. çok güzel olmuş bayıldım.ellerinize sağlık.rengi de mavi ya balıklar gerçekten denizdelermiş gibi olmuş:)

  5. Sevgili fiamma1 banyo zaten sık sık girip çıkılan bir yer değil.Koridorda fala bu tür sergiler kayar fakat banyoda kaysada çıkarken hemen düzeltiveriyorum.Zaten çok fazla kaymıyor.halı kaydırmazda olabilir.Benim evim yeni olduğu için henüz duşakabin yaptırmadım.Hazırı almak kolay ama el emeği bir başka oluyor…

  6. Çok güzel olmuş sevgili cahideninelleri, ben de hazırdansa boyle el emeği yapımı sevdiğimden çözüm arayıp duruyorum özellikle deniz, balık,akvaryum vs lolunca akan sular duruyor:) kaymama sorununa, araya sora bulacağız belki de pratik bir çözümü, hergün yeni birsey çıkıyor:) Ben hatta açama minik minik slikon noktalar kondursak kaymayı önlermiyiz diye de düşündüm.güle güle otur ve güle güle kullan:)

  7. normalde banyoda paspası çok severim rengarenk ama klozete örtüden nedense hoşlanmam.. ama bu süper bir takım olmuş.. :) dönüp dönüp bakıyorum.. güle güle otur güle güle kullan :)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin