Alçı çalışması Sandık-Gazetelik

-

2 sene önce yaptığım sandık-gazetelik takımım. Yeni birşeyler yapmayınca eskileri ekliyorum:) Yapımını burada anlattım. Ben çok beğenerek kullanıyorum, bakalım sizde beğenecekmisiniz.

23 yorum gelmiş

  1. bbuket

    ay valla sıkıldımda ne yapsam ne yapsam diyordum ilham verdin teşekkürler. bütün malzemeler evde mevcut. neye yapayım diye evde aranmak kaldı geriye. bu arada ellerine sağlık çok beğendim.

  2. kriizantem

    Çok teşekkür ediyorum kızlar hepinize, zor değil aslında ama biraz uğraştırıcı. Yazmayı unutmuşum kayınvalidemin sandığı idi, koyacak yer bulamayınca süsleyip salona koymaya karar verdim, iyikide yapmışım:)

  3. dilevser

    bence de iyiki yapmışsın harika olmuş.. bloğuna da yazdım, daha neler vardır sende kimbilir böyle bir şey yapmadığın zamanlara saklıyorsun demi :)))

  4. kriizantem

    Teşekkür ederim tatlım. Aslında var birşeyler de göz aşinalığı olmuş, burda yazı çıkınca aklıma geliyor, benimde vardı diye. Epey bir fotoğraf çektim evde, yavaş yavaş gönderecem:))

  5. esinsel

    kriizantem beraber mi çalıştık acaba?benzerliğe bakarmısınız arkadaşlar?buradamalzememiz farklı,sonuç aynı,çok hoşuma gitti.ama ben senin malzemeni daha fazla tuttum canım,bir dahakine öyle çalışacağım.ellerine sağlık,sandık nefis olmuş.

  6. murebdu[pilli_silinen_hesap]

    Ben de yapabilsem keşke.Çok zormuş gibi geliyor.Elinize sağlık.

  7. kriizantem

    marvil esinsel murebdu, çok teşekkürler arkadaşlar. Esinsel seninkide harika olmuş, renkleri,ne bayıldım, yorum yazmaya oraya gidiyorum:)

  8. gunesedogru

    gazetelikte sandıkta kesinlikle orjinal dekupaj ya da başka tekniklerle görsellik kazandırılmalıydı çok renksiz olmuş

  9. kondor

    ya bu nasıl birşey blog gideyim malzemelere bakayım dedim tıklayınca benim blog çıkıyor nası yani.Allahım blog işi beni delirtirmi acep .

  10. kriizantem

    Kondor Senin blogculuğunda sorun yok, delirmedin de, benim bloğumda sorun var:))) Bir gaza gelip kapatmıştım:))

Bir Cevap Yazın

Ahşap tepsi boyama ve dekupaj uygulması

| | 0 Yorum

Boyama ve basit dekupaj ile kutu süsleme

| | 0 Yorum

Ahşap boyama simitçi sehpa ve gazetelik

| | 0 Yorum

10marifetli Instagram konukları: MAKASIN DANSI

| | 5 Yorum

Çeyiz sandığı boyama

| | 0 Yorum

Deniz temalı aynalı ahşap tablo yapımı

| | 0 Yorum

Ahşap boyama takı dolabı

| | 2 Yorum

Ahşap tepsiye dekupaj, çatlatma ve stencil

| | 0 Yorum