Aldığım en güzel hediyelerden (kavanoz süsleme)

-

kavanoz süsleme
Hep kendi yaptığım ve hediye ettiğim şeyleri paylaşacak değilim ya :D Bu sefer benim için yapılmış, hediye olarak gelen bir şeyi paylaşmak istedim :) Çikolata sever bir insan olduğumdan, arkadaşım benim için çikolatalarımı saklayabileceğim bir kavanoz süslemiş :) Gördüğümde o kadar beğendim ki hemen içini çikolatalarla doldurdum ve masamın üstüne her zaman gözümün önünde olacağı bir yere yerleştirdim :) Kavanozuma her baktığımda daha da çok beğenip benim için yapılmış olduğunu hatırlayıp mutlu oluyorum :)

kavanoz süsleme

kavanoz süsleme

18 yorum gelmiş

  1. esinsel

    ooo çok güzel…güle güle kullanın Senaat :) çubukları anlayamadım, elde mi yapılmış yosa hazır bir malzeme mi? çok muntazam,renkler de çok tatlı.

  2. shane

    nefis olmuş. bence de en güzel çikolataları barındırmaya layık. benim için de içine bir parça bitter atın olur mu? :)

  3. senayatilgan

    O bambudan bende istiyorum nasıl güzel birşeymiş o öyle rengarenk Allahım o bambuyu çıkar önüme biryerlerde :) Çok güzel bir hediye çok yeme çikolataları mideni bozarsın :)

  4. Senaat

    tesekkurler senayatilgan :) o bambunun benzerleri bikac kere benim onuma cikti eminim sen de bulacaksindir ;) ve cikolata ilactir :D

  5. hale-hale

    ben içindekileri daha çok bgendim yaaa :) nefisssss nefissssss ohhhhhhhhh :)

    şaka bir yaan gercekten guzel olmus senaatcım …arkadasının ellerine saglık …

  6. shane

    teşekkür ederim Senaat, bitterleri kabul ediyorum seve seve ;) bir gün bir araya gelip 10marifet çay ve çikolata günü yapmak nasip olsun hep birlikte :) renkli bambu gerçekten süper bir şeymiş bu arada.

  7. munures

    bu çok tatlı birşey olmuş yahu :) renkli bambuları hiç görmedim ya da dikkat etmedim ama bulmalıyım :) kavanozun içindekiler de benim krizini yaşadığım tek şeydir ;)

  8. zulaltan

    senaat kendine uygun arkadaşlar bulmuşsun onlar da senin gibi marifetli ve de hediye vermeyi seviyor güle güle kullan bu cıvıl cıvıl kutuyu :) kutuyu adaya getirebilirsin aç kalırsak senin çikolata kutusu pek işe yarar :)

  9. Senaat

    hepinize cok tesekkur ederim :) arkadasima kavanozu sayfada paylasacagimi soyledim ve yorumlarinizi o da okuyup mutlu oldu :) burdan ona tekrar tesekkur ederim bu guzel hediye icin :)

    cikolatalardan hepimize yetecek kadar var.. shane cay ve cikolata keyfi yapmak cok guzel bir fikirmis insallah bir gun kismet olur :)

  10. Bediaaa

    yetenekli kişilerin yetenekli arkadaşları olur iste dicem amaa benim arkadaşlarım nedense hep benden geçiniyor. :D hmm şimdi gidip buzdolabından çikolata alıp geliyorum canım çekti :) bende çok severim de çikolatayı. çoğu zaman çikolata yemekten karardın derler (ne alakaysa artık). neyse uff kendimi anlatmak konusunda üstüme yok yani her konunun altına kendim hakkında bir şey yazmazsam olmaz sanki :) arkadaşının ellerine saylık süpper olmuş kutu. bambu bulmam biraz zor ama sanırım işimi çöp şişler de görür hemen bilgisayara resmi kaydedip yapılacaklar listesine alıyorum bu güzel kavanozu.

    Not: şimdi bakınca farkkettim çok uzun yazmışım umarım okumaya üşenmezsin :)

  11. Senaat

    hepsini okudum Bediacim yuzum gulumseyerek :) bir ortak noktamiz daha varmis cikolatayi cok sevmek :D ayrinca cop sis fikri de cok guzel,bence cok hos biseyler cikartacaksin gibi :) merakla bekliyor olucam siradaki paylasacagin seyleri :) ve arkadasim adina tesekkur ederim :)

  12. yagmuryurek

    çok hoş cıvıl cıvıl bi kavonoz içindekileri sevmeyen bayan var mıdır dedim şöle kendi kendime :) arkadaşının da ellerine sağlık gayet hoş bi tasarım olmuş :)

  13. Senaat

    tesekkur edetim cagla.cetinkaya :) bir bunu ben yapmadim iste,bu bana arkadasimdan hediye :) el yapimi hediyeler geliyor arada,bende paylasayim diyorum fikir olmai acisindan :) arkadasim adinada tesekkur ederim :)

Bir Cevap Yazın

Senaat

Cam kumlama nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Oje ile cam şişe nasıl boyanır?

| | 2 Yorum

Kavanoz boyama mumluk yapımı

| | 0 Yorum

Cam bardak boyama – anlatımlı

| | 0 Yorum

Anlatımlı cam kavanoz boyama

| | 0 Yorum

Cam boyama ile kek fanusu yenileme

| | 0 Yorum

Cam boyama pembe reçellik yapımı

| | 0 Yorum

Kek fanusu nasıl boyanır, dekupaj uygulanır?

| | 0 Yorum

Cam boyama neon pembe reçellik

| | 3 Yorum

Cam boyama ve hamur kabartma ile süsleme

| | 0 Yorum

Akrilik boya ile kavanoz boyama

| | 1 Yorum

Kurdele detaylı cam kavanoz süsleme

| | 6 Yorum

Cam kavanoza dekupaj nasıl yapılır?

| | 5 Yorum