Pazartesi, Aralık 5, 2016
Alice Harikalar Diyarında T-shirtü

Alice Harikalar Diyarında T-shirtü

5

t-shirt tasarım
Uzun zamandır ne blog yazıyordum ne de bir şeyler üretiyordum. Hayatın farklı yanlarına çok kaptırmıştım kendimi :) Fakat şimdi hem yeni bir blog hem de yeni bir çalışmayla döndüm. Bu t-shirtü bir mağazanın outletinden 9.99 TL’ye aldım. Önceleri güllerini çıkarırım diye düşündüm ama çalışmaya başlayınca vazgeçtim. Etrafımda tekstil kalemi yoktu, renginin solacağını bile bile permanent kalem kullandım. Biraz aceleciğime kurban gitti ama bir şeyler yapmayı özlemişim :)

İşte böyle başladım… Nasıl bittiğini merak ediyorsanız buraya tıklayın:)

Paylaş
igneileiplik
Clara Kent babasının bloğunda yazılar yazan, Siyaset Bilimi mezunu halen İBB Gösteri Sanatları Merkezi öğrencisi hanım bir kızımız. Çağdaş Eğitim Vakfında çalışıyor ve bir gün kendi butiğini açmanın hayalini kuruyor. Bir kedisi bir de sevgilisi var. Uçamıyor ama sanırım baya hızlı koşuyor.

5 YORUMLAR

  1. O yazıların çini doldursan daha mı iyi olurdu diye düşündüm yoksa çok mu fazla gelirdi böylesii daha mı iyi onu düşünüyorum buna baktıkça :) Çizim ve fikir güzel ben beğendim :)

  2. insan bazen sabırsızlanıp böyle yapıyor :) keyif de alıyor ama. ne hoş olmuş, doğaçlama. keşke solmasa.

  3. Sevgili senayatilgan bende öyle düşündüm ama korktum ya bu sefer güzel olmazsa diye…

    Sevgili shane maalesef soldu:(

    Sevgili cherry blossom girl teşekkür ederim:))