allanan pullanan cdler duvara…

-

allanan pullanan cdler duvara…eski cdlerin üzerine güçlü yapıştırıcı ile boncukları yapıştırıp duvara silikonla yapıştırdım hoş duruyorlar ama çok sabır gerektiriyor.boncuk yapıştırmak çok zahmetli resimlerin bulanıklıkları için özür dilerim. çok ugraştım ama odanın ışıgı biraz loş galiba net çıkmadı yine de idare eder.

12 yorum gelmiş

  1. saatoniki

    sayın nazo mesainizin çoğunu haifife harcıyosunuz,,derler ki : ormanda devamsızlık yapmak yerlilerce hoş karşılanmaz..gerçi kalender meşrep insanlardır.

  2. nazokiraze

    haklısınız aslında ama bunun nedeni bir yazım yayınlanmadan yeni bir yazı göndermiyeyim mantıgı olsa gerek yazımda 4-5 gündür ancak dün yayınlandı:)

  3. çok şık olmuşlar ellerine sağlık.cdlerden çok şey yapılabilir.felaket cd tüketiyor benim sevgili kızım.aldığı bir cdyi seksen sefer izleyip hiç dikkatli kullanmadığı için bozuk çizik cd den geçilmiyor ev.bide kıymetli ki sormayın attırmaz seyredemesede.en güzeli böyle işler yapmak onun odasına :)))

  4. saatoniki

    zuahhahahaha diyecem müsadenizle..:)sayın asya ööle bi şey sormuşunuz ki, nazo dese 1.250.000 diye mecbur inanıcaz nasreddin torunu olaraktan..

  5. nazokiraze

    ahahahha çok yaşayasınız çok güldüm vallahi. Ben evde ki boncukları degerlendirdim. Ne kadar gitti bilmem siz sayarsanız benimde haberim olsun:) Zira evde boncuk bitti ne kadar gittigini bileyim ki alırken ona göre alayım:)

  6. asyayaren

    sayın asya ööle bi şey sormuşunuz ki, nazo dese 1.250.000 diye mecbur inanıcaz nasreddin torunu olaraktan..

    başarmışım:))))

Bir Cevap Yazın