Pazar, Aralık 4, 2016
Altın renkli şamdanlar

29 YORUMLAR

  1. Çok çok merci kızlar (şimdi birisi yorum yazacak ‘burası Fransa mı türkçe konuşalım lütfen’ diye, içimden geldiği gibi yazdım işte) . Bu rengi bende çok seviyorum, şu an için tabi ki. Herşeyden çok çabuk sıkıldığım için, yakında bunlardan da sıkılır , başka renge boyarım:)

  2. çok hoş olmuşlar arkadaş böle bişi arıyodu yapmak için hemenbu fikri onada söyleyim ellerine sağlıkALLAH BU SÜPER FİKİRLERİNE ZEVAL VERMESİN::)))))

  3. EmelUYAN ve esinsel teşekkürler güzel sözlerinizden dolayı. Bu streç film rulosunu böyle süsleyerek şiş kutusuda yapılıyormuş, onuda aklımın bir köşesine yazdım. Yapmak isteyenlere duyurulur.

  4. HIMM VALLA COK BEGENDIM COK ŞIK DURUYOR.ZATEN SARI RENKLİ HERSEYI SEVERIM HELE ALTIN SARISI VE BIDE SİM VARSA TAMAMDIR BAYILIRIM VE BUNADA BAYILDIM.. EMİNİMKİ BENIM OTURMA ODAMADA YAKIŞACAKTIR AYNI RENK YADA BORDO RENGİNDE YAPABILIRIM ÇÜNKÜ KOLTIKLARIM VİŞNE ÇÜRÜĞÜ RENGİNDE AMA ÜZERİNDEKI DESENLİ YASTIKLARADA SARI YALDIZLAR VAR EMINIMKI ÇOK ŞIK DURUCAK FİKİR İÇİN ÇOKÇOK TEŞEKKÜR EDERIM KRİİZANTEM ELİNE SAĞLIK..ÇALIŞMALARININ DEVAMINI GÖRMEK DİLEĞİYLE HOŞÇAKAL…

  5. arkadaşım iyi ki tekrar gündeme gelmiş.ben bunu kaçırmışım.blogundaki en beğendiğim çalışmalarından biriydi.fikrin de emeğin de çoooook güzel.

  6. Ben de görmemeişim bunu, ağzım açık bakıyorum, neresi neyden yapılmış 3 kez okuyup anladım. Fotoğraf ta bir içim su olmuş. Ellerine sağlık krizantem.