Altın renkli şamdanlar

-
üzerindeki ateş fotoşopla yapıldı, bu mumları yakmaya kıyamam ben:)

Geridönüşüm şamdanlar. Yapmak isterseniz ayrıntılar burda kızlar

29 yorum gelmiş

  1. kriizantem

    Çok çok merci kızlar (şimdi birisi yorum yazacak ‘burası Fransa mı türkçe konuşalım lütfen’ diye, içimden geldiği gibi yazdım işte) . Bu rengi bende çok seviyorum, şu an için tabi ki. Herşeyden çok çabuk sıkıldığım için, yakında bunlardan da sıkılır , başka renge boyarım:)

  2. EmelUYAN

    çok hoş olmuşlar arkadaş böle bişi arıyodu yapmak için hemenbu fikri onada söyleyim ellerine sağlıkALLAH BU SÜPER FİKİRLERİNE ZEVAL VERMESİN::)))))

  3. kriizantem

    EmelUYAN ve esinsel teşekkürler güzel sözlerinizden dolayı. Bu streç film rulosunu böyle süsleyerek şiş kutusuda yapılıyormuş, onuda aklımın bir köşesine yazdım. Yapmak isteyenlere duyurulur.

  4. SaDeNem

    HIMM VALLA COK BEGENDIM COK ŞIK DURUYOR.ZATEN SARI RENKLİ HERSEYI SEVERIM HELE ALTIN SARISI VE BIDE SİM VARSA TAMAMDIR BAYILIRIM VE BUNADA BAYILDIM.. EMİNİMKİ BENIM OTURMA ODAMADA YAKIŞACAKTIR AYNI RENK YADA BORDO RENGİNDE YAPABILIRIM ÇÜNKÜ KOLTIKLARIM VİŞNE ÇÜRÜĞÜ RENGİNDE AMA ÜZERİNDEKI DESENLİ YASTIKLARADA SARI YALDIZLAR VAR EMINIMKI ÇOK ŞIK DURUCAK FİKİR İÇİN ÇOKÇOK TEŞEKKÜR EDERIM KRİİZANTEM ELİNE SAĞLIK..ÇALIŞMALARININ DEVAMINI GÖRMEK DİLEĞİYLE HOŞÇAKAL…

  5. birdost71

    arkadaşım iyi ki tekrar gündeme gelmiş.ben bunu kaçırmışım.blogundaki en beğendiğim çalışmalarından biriydi.fikrin de emeğin de çoooook güzel.

  6. sesiber

    Ben de görmemeişim bunu, ağzım açık bakıyorum, neresi neyden yapılmış 3 kez okuyup anladım. Fotoğraf ta bir içim su olmuş. Ellerine sağlık krizantem.

  7. gelincigin dunyasi

    yaldır yaldır yanıyor simleri valla insanın zevkini okşuyor desem abartmış olmam heralde ellerine sağlık kriizantem bende olsam yakmaya kıyamazdım:))

Bir Cevap Yazın