Alüminyum Folyo Rölyef Çalışması

-

12 yorum gelmiş

  1. acemihobici

    Ben de yapmak istiyorum ama nasıl yapılacağını bilmiyorum. Bilmediğim için de yaptığınız şey hatalı da gözükmüyor. Ya nasıl yapılıyor bu iş, bir yardımcı olsanız şu hevesliye ….

  2. nrhnmrl

    akoni diyor ki;ben hata felan görmedim…gayet güzelll. ama merak ettim gerçekten hata neresinde?

    yapan arkadaş zaten hatalı ama siz görmeyin diye belirtmiş bunun ilk çalışma olduğu belli insan folyo yapınca bir önceki yaptığında bile pek çok hata görüyor beğenmiyorama yaptıkça daha iyiye doğru gidiyor el ,tabiiki folyo işlemek çok emekli çok zor o yüzden ellerinize sağlık serap :)

  3. ozlemyr

    Çok güzel elinize sağlık. Acemihobici gibi ben de nasıl yapıldığını merak ediyorum. Hangi malzemeler kullanılıyor, nasıl yapılıyor?

  4. sserapp

    Teşekkür ederim güzel yorumlarınıza.Gerçekten çok zahmetli ve uzun sürüyor. Hataları; deseni ortalayamamışım. Yerleştirirken, tabak biraz çukur olduğu için kabartmalarında kırılma olmuş eskitme yapınca da daha çok belli olmuş.Öğrenmek isteyenler için şunu söyleyebilirim ki biraz zor. Ben kurs almıştım kısa bir süre sonra kendim geliştirdim çocuklar olunca kaldırdım malzemeleri :) Yeniden yapmak istiyorum o zaman yapım aşamalarını fotoğraflayıp açıklamalarını yazacağım ama yeterli olur mu bilemiyorum. Malzemesi de aslında çok değil sadece onun özel kalın bir folyosu var, kabartmak için silgi kalem, yazmayan tükenmez kalem, slikon tabancası, rotring mürekkep, sprey vernik.

  5. sserapp

    Bir sonraki çalışmamda yapım aşamalarını fotoğraflayıp ayrıntıları bloğuma ekleyeceğim. Umarım anlaşılır çünkü değişik teknikler var. Ben yıllar önce kurs almıştım, şu anda neler değişti bilemiyorum. Teşekkürler.

Bir Cevap Yazın

sserapp

Marifetli Peri

Cam kumlama nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Oje ile cam şişe nasıl boyanır?

| | 2 Yorum

Kavanoz boyama mumluk yapımı

| | 0 Yorum

Cam bardak boyama – anlatımlı

| | 0 Yorum

Anlatımlı cam kavanoz boyama

| | 0 Yorum

Cam boyama ile kek fanusu yenileme

| | 0 Yorum

Cam boyama pembe reçellik yapımı

| | 0 Yorum

Kek fanusu nasıl boyanır, dekupaj uygulanır?

| | 0 Yorum

Cam boyama neon pembe reçellik

| | 3 Yorum

Cam boyama ve hamur kabartma ile süsleme

| | 0 Yorum

Akrilik boya ile kavanoz boyama

| | 1 Yorum

Kurdele detaylı cam kavanoz süsleme

| | 6 Yorum

Cam kavanoza dekupaj nasıl yapılır?

| | 5 Yorum