Cumartesi, Aralık 10, 2016
Amanın Dinazor, Yeme Beni

Amanın Dinazor, Yeme Beni

14

Çocuklarınıza kartondan maket oyuncaklar yapmak ister misiniz? Peki bu maketlerin hareket etmesini ister misiniz?

O zaman bu site tam size göre, gerçi şablonların download edilmesi için ücret alıyorlar ama belki aramızda bunları kendisi çözüp bizlerle paylaşan arkadaşlar olur.

14 YORUMLAR

  1. m1 ben seni cidden çok ama çok seviyorum :D Egemen’e günü kurtarıcak bir aktivite daha çıktı :P Dur inceleyeyim ben bunu :pGüncelleme: Böyle şeylerin ücretli oluşuna daha bir bayılıyorum. Neyse Egemen görmeden oturup çizimlerini yapmaya çalışayım.

  2. Teşekkürler Asyacım,Miraycım bende seni çok seviyorum, beğenmene çok sevindim. Yapınca bizimle paylaşırsın, merakla bekliyoruz.

  3. Dur bi çizebilirsem paylaşıcam. :D Kaç gündür şarkı buldum sana yazıcam yazıcam denk gelmedi bir türlü buradan yazayım :D Not: Aşağıdaki şarkı Burak Kut’un tatili boşver şarkısının geri dönüşüme uğramış halidirtatili boşverhadi gel marifete konu açalımçok sıkılırsakkırmızıları sayalımaynı serverdaçifte kumruLar gibi koklaşıpher konudaayrı bir tad alalım..Shane bize yol gösterir tatlımyeteriz biz pilliye; marifetler sonsuz; canım..tatili boşver bu sene burada takılalım,çok bunalırsak saat 12’ye sataşalım..aynı serverda kahve fallarına bakıp,gece olunca konuları bir bir sıralayalım..

  4. Şimdi bana soracaklar tatilde neredeydin, neler yaptın diyeCevap: Marifet Kasabasına gittim, mayolar, bikiniler, seksi giysiler, çantalar, oyuncaklar, tokalar, süslü terklikler vs ne ararsan vardı diycem. Tabi çok güzel dostluklar, harika paylaşımlar ve emek dolu bir kasabaydı.

  5. teşekkürler Lilakcım, bu ilk foto da hani bir ara vardı ya bir manken dönüyodu devamlı burda yazının adını hatırlayamadım onun ki gibi oldu.

  6. çok beğendim çookkkk. paylaştığın için sağol. kışın yapmak lazım bunlardan çocuklara okulda ne biçim hava atarlar ama.