Amanın Dinazor, Yeme Beni

-

Çocuklarınıza kartondan maket oyuncaklar yapmak ister misiniz? Peki bu maketlerin hareket etmesini ister misiniz?

O zaman bu site tam size göre, gerçi şablonların download edilmesi için ücret alıyorlar ama belki aramızda bunları kendisi çözüp bizlerle paylaşan arkadaşlar olur.

embir

14 yorum gelmiş

  1. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    m1 ben seni cidden çok ama çok seviyorum :D Egemen’e günü kurtarıcak bir aktivite daha çıktı :P Dur inceleyeyim ben bunu :pGüncelleme: Böyle şeylerin ücretli oluşuna daha bir bayılıyorum. Neyse Egemen görmeden oturup çizimlerini yapmaya çalışayım.

  2. embir

    Teşekkürler Asyacım,Miraycım bende seni çok seviyorum, beğenmene çok sevindim. Yapınca bizimle paylaşırsın, merakla bekliyoruz.

  3. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    Dur bi çizebilirsem paylaşıcam. :D Kaç gündür şarkı buldum sana yazıcam yazıcam denk gelmedi bir türlü buradan yazayım :D Not: Aşağıdaki şarkı Burak Kut’un tatili boşver şarkısının geri dönüşüme uğramış halidirtatili boşverhadi gel marifete konu açalımçok sıkılırsakkırmızıları sayalımaynı serverdaçifte kumruLar gibi koklaşıpher konudaayrı bir tad alalım..Shane bize yol gösterir tatlımyeteriz biz pilliye; marifetler sonsuz; canım..tatili boşver bu sene burada takılalım,çok bunalırsak saat 12’ye sataşalım..aynı serverda kahve fallarına bakıp,gece olunca konuları bir bir sıralayalım..

  4. embir

    Bu harika olmuş, çok beğendim ve çok mutlu oldum Miraycım, çoooook teşekkürler. Ayy yaşasın ne güzel olmuş bu

  5. embir

    Şimdi bana soracaklar tatilde neredeydin, neler yaptın diyeCevap: Marifet Kasabasına gittim, mayolar, bikiniler, seksi giysiler, çantalar, oyuncaklar, tokalar, süslü terklikler vs ne ararsan vardı diycem. Tabi çok güzel dostluklar, harika paylaşımlar ve emek dolu bir kasabaydı.

  6. embir

    teşekkürler Lilakcım, bu ilk foto da hani bir ara vardı ya bir manken dönüyodu devamlı burda yazının adını hatırlayamadım onun ki gibi oldu.

  7. bbuket

    çok beğendim çookkkk. paylaştığın için sağol. kışın yapmak lazım bunlardan çocuklara okulda ne biçim hava atarlar ama.

Bir Cevap Yazın