Amerikan servisten kutular

-

Amerikan servisten kutular yaptım. Önce kartondan iki yuvarlak kestim. Yapişkanli kağitla kapladim. Sonra kenarlardan silikonla yapiştirdim. Tam bitti dedim ki baktim yerinde durmuyor yuvarlanip gidiyor. Meğer alttan düz kesmeyi unutmuşum, silindir oldu. Sabit durmasi için ayak yapmak zorunda kaldim tabi, dört tane boncuk yapiştirdim böyle oldu :) Birine makyaj malzemelerimi diğerine faturalari koyuyorum… Çok kullanişli, yapmayan arkadaşlarima şiddetle tavsiye ederim. Harika bir geri dönüşüm oldu, eski servislerinizi bu şekilde değerlendirebilirsiniz.

MAKYAJ KUTUSU

20 yorum gelmiş

  1. acemihobici

    canım farfincanım, teşekkür ederim kız, beğenmene sevindim:) çok şey topluyor, sen de yapsana çok basit:))))hobihuzur arkadaşım, çok mu heyecan yapmışım anlatırken:)))) ben daha neler anlatıyorum da eskisi gibi konsantre olamadım daha, yakında eski halime dönerim, sen o zaman gör:))))) beğenmene sevindim canım:))))

  2. gonuldenele

    Bayılıyorum bunlara..geçenlerde servisleri alıp geri bıraktım.Kızım bu da kalsın dedim kendime :)Her gördüğüme heves edince ev malzemeden geçilmez oluyor :)Ellerine sağlık acemicim.

  3. acemihobici

    aslımavim sağol canım, yap sen de mutlaka:)noblesse arkadaşım teşekkür ederim:)peerfelixciğim sağol canım:))ecerce arkadaşım, sağolasın:)mavişimmmmm, sağol bitanem:)çelebim canım, teşekkür ederim:)güneşedoğrum canım, sağolasın…boyamayı düşünürüm tabi, hatta çok güzel bir fikir teşekkür ederim ama ya rezil edersem:(( ben senin gibi boyayamam ki, iki şekil yaparım üzerine o da nasıl olursa olur. nasıl boyamalıyım peki?gönüldenelem, ne olur yap sen de, sen harika yaparsın, nolur nolur yap…..sağol canım beğenmene sevindim:)

  4. gunesedogru

    canım; o malzeme boya tutar mı bilmiyorum ama sprey boyalar her zemine uygulanabiliyor . sprey boyaların krem rengi çok kötü bir ton, ben sevmiyorum diğer renklerden birini tercih edebilirsin hatta metalik sprey boya bile olur. sevgiler

  5. acemihobici

    aaaaa, evet güneşedoğrum sprey boya tutar, ahşap bunlar, belki ilk katta emer ama ikinci katta kesin tutar. sağol canımcım:))))))

Bir Cevap Yazın