AMİGURUMİ CİVCİVLERLE DÖNENCE

-
Çocukla Çocuk
Çocukla Çocuk

Jemand’ın Örgü oyuncaklar yazısında bahsettiği amigurumi civcivlerimizden (mobil) dönence yaptık.Sizde yapmak isterseniz veya nasıl yapıldığını merak ederseniz civcivlerin detayları burada, dönencenin detayları burada.

4 yorum gelmiş

  1. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    Siteye yorum yazdım :p ama ben bayıldım ya… Etrafta bebek olsa da örsem hediye etsem… Bir de aklıma şey geldi hani prenseskızıma oyuncak yaparken hep deniliyordu ki içine zil falan koy daha çok dikkatlerini çekiyor… Bunlarında içine zil koysak olar mı? Ya şimdi ciddie anlamda düşündüğüm şeyi söylersem gülersiniz diye korkuyorum ben felaket senaryosu biri olduğum için içine zil koyulsa olur ya o dönence bebişin üstüne düşse zarar verir mi içindeki zilin ağırlığı…Geçen gün hastanede bir tane yeni doğmuş bebek gösterdiler de bana baya küçükmüş ya :S Egemen sanki daha büyüktü gerçi ben onu ilk gördüğümde 6 günlük falandı…Ama minnacıktı bu bebek… minicik…Olsa da sevsek…

  2. cocuklacocuk

    Zil ya da çıngırak içine kolaylıkla yerleştirilebilir, böylece sesli bir dönence olur. Ama onlar düşse de bir şey olmaz Fraise, sonuçta civcivler hafif ve 6,5 cm kadarlar. Gerçi bebekler hareket edemediği için ağzını burnunu kaparsa tehlike oluşturur ama Allah korusun, aklına getirme böyle şeyleri.

Bir Cevap Yazın