Amigurumi Gelin Damat

-

Amigurumi
Kuzenime düğün hediyesi için yaptım.

ugurbocegiatolyesii

Hayatın her karesinde tasarım ;)

11 yorum gelmiş

  1. ssserpil

    çokkkk guzellerrrr…bende sımdı baslasam kızımın dugunune kadar ıkı senede yaparmıyım acaba 300 tane:)))

  2. ugurbocegiatolyesii

    ayyyy süpersiniz hanımlar çok teşekkür ederim  tam böyle güzel sözlere ihtiyacım vardı..insanın çalışmalarının beğenilmesi okadar güzelki anlatılmaz yaşanır :D
    serpil hanım..şöyle 10 cm likler yaparsanız bitirirsiniz gözünüzde çok büyütmeyin bence.. ;)  

  3. ssserpil

    kızım 22 yasında senaycım pazar günü sözkesılecek..ıkı yıl surer dugun olması..shane nın paylastıgı  şunu hatırladım dedıgı calısmaya baktım belkı bende yaparım dedım kızımın nıkah sekerlerını:))pek umutsuzca demedım ama yapsam becerebılırmıyım tamamlayabılırmıyım onuda pek bılmıyorum:)))ugurböcegı gercekten ınsanın bı sürü emekle heyecanlşa yaptıgı işe yorum alması cok zevklı ınsanın yorgunlugunu alıyor bu da yanı begenılmeyecek gıbı degıl ellerıne saglık..ben kardan adam küpelerı yapmıştım ama adının böyle dendıgını bılmıyordum sanırım ondan pek ılgı göremedı:)))

  4. senayatilgan

    Hadi hayırlısı serplcim. Allah tamamına erdirsin. Sen de böyle gelin damat değil de azcık basitinden yaparsın :) Olmadı kızını vermezsin birkaç yıl daha :) Bahane mi yok :)

  5. ugurbocegiatolyesii

    ssserpil hanım aslında birçok alternatif olabilir..benim bloguma bi göz atarsanız belki size fikir verebilir..
    senayatilgan ın dediği gibi biraz daha basit bir modelle tüller felan bişeyler olabilir.. :)

Bir Cevap Yazın