Amigurumi kızıl saçlı bebek

-

Yakında iç organlarını da örmeye başlarsam hiç şaşırmayın :)

Bu bebeği ördükten ve içini elyafla doldurduktan sonra ne yaptığımı bir anlatsam, kesin beni döversiniz. Ama anlatmazsam da çatlarım… Kitre nedir biliyorsunuz di mi? Belki bilmeyenler vardır diye anlatıyorum. Kitre, ülkemizin güney ve güneydoğu bölgelerinde kırlarda yetişen yabani bir dikenin öz suyudur. Köylüler kırlarda geven dikeninin gövdesine bıçakla çizik atar, birkaç gün beklerler. Bitkinin öz suyu çizik bölgeden akar ve kurur. Bir ağaç kabuğuna benzer görünüm alır. Bu kabuklar tek tek toplanır. Ilık suya koyduğumuzda kitre parçaları eriyor ve jöle kıvamını alıyor. Bununla ebru çalışabiliriz. Kitre bebek yapabiliriz. Yalnız müthiş pahalı. 1 kg’ı 90 TL şimdilerde. Ben amigurumi bebeğimi ördükten sonra bütün her tarafını kitre ile sıvadım. Kuruyunca sertleşti, adeta bir plastik bebek gibi oldu….

Eski pijamamı keserek kıyafet de diktim küçük hanıma…

Amaninn ayakları pek bi büyük olmuş..Neredeyse benim ayakkabıları giyebilecek :)))

Ama yüzü hoşuma gitti….
Hepinize kocaman sevgiler

11 yorum gelmiş

  1. Ayyyy bende örüyorum ama minicik şeyler Figen abla bunlar ne kadar büyük ne kadar zamann… Bravo ne diyeyim sabrına hayranım..

  2. Figen ablacımmmmm, ozlemişim seni ve yaptıklarını,:))ben çok beğeniyorum senin kızlarını,hepsi karekteristik,sıra dışı.ne olur çizgini hiç değiştirme canım arkadaşım. emeğine ellerine sağlık..çook uzun zamandır da buralara gelememiştim. yeni yeni arkadaşlar katılmış,çok güzel ama tanık dostlarlada karşılaşmak ayrı bir güzellik.:))

  3. o kadar tatlısınız ki :)asil, becerikli ve can kızlarıma kocaman teşekkürler ediyor hepinizi sevgiyle öpüyorum…o kadar güzel moral veriyorsunuz ki..valla iyi ki doğurmuşum sizleri :)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Amigurumi yavru fare yapımı

| | 0 Yorum

Örgü kedi anahtarlık yapımı

| | 0 Yorum

Örgü kordon fiyonk yapımı

| | 0 Yorum

Amigurumi fare nasıl örülür?

| | 4 Yorum

Amigurumi koala yapmayı öğreniyoruz

| | 2 Yorum

Amigurumi bebek yapılışı

| | 0 Yorum

Video: Amigurumi horoz yapımı (beden)

| | 0 Yorum

Video: Amigurumi Örgü Çilek Yapımı

| | 0 Yorum

Amigurumi elma yapımı

| | 0 Yorum

Motifli örgü top yapımı videolu anlatım

| | 0 Yorum

Amigurumi örgü kedi tarifi

| | 0 Yorum

Amigurumi örgü oyuncak kedi tarifi

| | 0 Yorum