Amigurumi Masha

-

amigurumi-oyuncak-bebek-modelleri
Merhabalar. Uzun bir aradan sonra yeniden buraya uğramak çok güzel :) Tatlı telaşlarımız var bu sıralar. Nişandı, bohçaydı, koşturup dururken bir soluklanayım, geleyim bakayım dedim marifetli arkadaşlarım neler yapmış, hem de uzun zaman önce yaptığım bebeğimi paylaşayım dedim :)
Bu görmüş olduğunuz sevimli minik bir Rus çizgi filminin yaramaz karakteri Masha. Türkiye’de tv’lerde yayınlanıyor mu bilmiyorum, ben yeğenim sayesinde internetten seyrettim. Dili yabancı olmasına rağmen konuyu anlayabiliyorsunuz. Ve seyrettikçe de gülüyorsunuz tabii… :)
Ben de bu yaramaz bıcırığı bir sipariş üzerine ördüm. (Tabii yeğenim de bir tane istedi) Bilmiyorum benzetebilmiş miyim, örgüyle ancak bu kadar oluyor.
Kıyaslayabilmeniz açısından bu da orijinali :)

Ayrıca nişan lokumları ve nişan hediyesi tesbihlerimi, başka amigurumi bebeklerimi, örgü tariflerimi, kısaca buraya eklemeye fırsat bulamadığım ne varsa, hepsine bir göz atmanız için sizi bloguma davet ediyorum…
Sevgiler…. ^_^

3 yorum gelmiş

  1. akyol_akyol

    Masa cok hos oldu hem de benziyor! Ben de bu cizgi film izleyorum cocuklarimla ve Masa ve Ayi cok seviyoruz) Elenize saglik.

Bir Cevap Yazın