AMİGURUMİ MATRUŞKA

-

Sık iğneden matruşka yapmışlar.Bunlar bu kadar şirin olmak zorundalarmı……Herşeyde kullanılabilir….Anahtarlık,küpe,külye,toka,çanta süsü,büyüğünü yaparsak oyuncak………Ben bir matruşka hayranı olarak bu matruşkaları sizlerle paylaşmaktan onur ve kıvanç duyuyorum:))

amigurumi matruşka
amigurumi matruşka

18 yorum gelmiş

  1. boncuk hanim

    oyyy oyyy çok şekerler yaaaaaaa.insanın içi kaynıyo.örgü olayonı pek sevmiyorum ama sırf bunlardan yapabilmek için öğrenirim.bukadarcık öğrensem yeter zaten.minnacıkk.

  2. cantaci

    bunlardan kendime küpe ve anahtarlık yapmak istiyorum ama tığ adına bildiklerim sadece zincir çekmekten ibaret yani böyle şaheserlere sadece bakıyorum.acaba bu amigurumi olayını başlı başına anlatan güzel bi site var mı?ben baktım bulamadım.bildiğiniz bi yer varsa lütfen söyleyin bende yapmak istiyorummmmmmmm:::)))

  3. cantaci

    bencede o bilir ama ortalarda yok o da:((((((ama bişey söliyim ben bunlardan kendime küpe yapamazsam çatlarım.:::::::)))))))

  4. embir

    S12’ye katılıyorum, Miray amigurumi ile ilgili bir çok çalışma ekledi buraya onlardan yararlanabilirsiniz arkadaşlar. İsterseniz sizler için minik bir çalışma yaparım tabi.

  5. elmam

    Çok güzel olmuş. Bunlar harika böyle şeyleri çok seviyorum. Bu yıl Ankara da Türkçe olimpiyatlarında bir matruşka sanatçısı ile tanıştım elime desen çizdi çok eylenceliydi o anı hatırladım şimdi:))

  6. embir

    Elmam Ankara’da mı yaşıyorsun? Bendeee, türkçe olimpiyatlarında ne yapıyorlar? Yabancılar Türkçe mi konuşuyor? Anlamadım bağışla lütfen :(

  7. elmam

    orada üniversite okudum. 4 yıl ama bu yıl bitti :( ayrılmak çok zordu gerçekten.Yabancılar türkçe şarkılar söyleyip yarışıyor. Bende ilk kez bu yıl gitmiştim. Her ülke ayrı ayrı stant kurmuştu. Çok eylenceliydi. Saat beşte ingiliz sütlü 5 çayı içip kurabiyelerinden yedim. Bizimkinden çok farklıydı. Çayları gerçekten çok güzel. Yabancı arkadaşlarımın bazıları hele bizim çayları pek beğenmiyorlardı bu sebebtenmiş meğer sonrasında öğrendim. Ve bir çok farklı yiyeceğin tadına baktım. Sadece Meksika da kaptüs ikram ediyorlardı acı sosla onu yemedim nasıl yiyorlar bilmiyorum:) çok eylenceliydi bol bol sohbet ettik, broşürleriyle getirdikleri eşyalarla ülkelerini tanıttılar. Bizlere küpe, bilezik vs küçük hediyeler verdiler. Koluma bir de japonya standında ismimi yazdırdım. Ahh Ahh çok güzel bir gündü :))) Altınparkta yapılmıştı.

  8. embir

    Bir tabağın içine bizi de sıkış tıkış doldursalar yüzümüz asılırdı :))Elmam etkinlik çok iyiymiş, haberim olsa bende giderdim, seneye artık

  9. elmam

    işallah canım. Zaten her yede afişleri oluyor. ikinci gün tanıtım için getirdikleri şeyleri sattılar. ilk gün satmıyorlarmış. Bende çok alamak istedim. Ama final haftamdı.İkinci günü gidemedim.:(

  10. asyayaren

    ismail abi ben eklediğim için bu yazıyı ben önceden bayılmıştım zaten ama şimdi aygınım sen en iyisimi benle konuş :))))*********************************************arkadaşlar hepinizie çok teşekkür ederimmm beğendiğiniz için*********************************************çantacı ;sen bildiğin tel şeyin sadece zincir çekmek olduğunu söylüyorsun yaaa e amigurumi de öyle birşeyki zaten zincir çekmeden önündeki her ilmeğe batıyorsun yani demek istediğim yapabilecek kadar kolay birşey miray gelsin sana daha ayrıtılı anlatır..

Bir Cevap Yazın

Amigurumi oyuncak sarı elbiseli kız

| | 0 Yorum

Amigurumi oyuncak sevimli eşek

| | 0 Yorum

Amigurumi şekerleri – örgü oyuncaklar

| | 0 Yorum

Amigurumi basset köpek

| | 0 Yorum

Amigurumi örgü bebek ve tavşan oyuncaklar

| | 2 Yorum

Amigurumi top çiçek buketi

| | 0 Yorum

Amigurumi eşek ve eğitici halkalar

| | 0 Yorum

Kelebek kuyruklu amigurumi inek

| | 0 Yorum

Örgü arı çıngırak

| | 0 Yorum

Prenses Elsa amigurumi bebek

| | 0 Yorum

Amigurumi tavşan oyuncaklar

| | 0 Yorum

Amigurumi uykucu aydede

| | 0 Yorum

Amigurumi oyuncak erkek bebek

| | 0 Yorum