Pazar, Aralık 11, 2016

AMİGURUMİ MATRUŞKA

18

Sık iğneden matruşka yapmışlar.Bunlar bu kadar şirin olmak zorundalarmı……Herşeyde kullanılabilir….Anahtarlık,küpe,külye,toka,çanta süsü,büyüğünü yaparsak oyuncak………Ben bir matruşka hayranı olarak bu matruşkaları sizlerle paylaşmaktan onur ve kıvanç duyuyorum:))

amigurumi matruşka
amigurumi matruşka

18 YORUMLAR

  1. oyyy oyyy çok şekerler yaaaaaaa.insanın içi kaynıyo.örgü olayonı pek sevmiyorum ama sırf bunlardan yapabilmek için öğrenirim.bukadarcık öğrensem yeter zaten.minnacıkk.

  2. bunlardan kendime küpe ve anahtarlık yapmak istiyorum ama tığ adına bildiklerim sadece zincir çekmekten ibaret yani böyle şaheserlere sadece bakıyorum.acaba bu amigurumi olayını başlı başına anlatan güzel bi site var mı?ben baktım bulamadım.bildiğiniz bi yer varsa lütfen söyleyin bende yapmak istiyorummmmmmmm:::)))

  3. S12’ye katılıyorum, Miray amigurumi ile ilgili bir çok çalışma ekledi buraya onlardan yararlanabilirsiniz arkadaşlar. İsterseniz sizler için minik bir çalışma yaparım tabi.

  4. Çok güzel olmuş. Bunlar harika böyle şeyleri çok seviyorum. Bu yıl Ankara da Türkçe olimpiyatlarında bir matruşka sanatçısı ile tanıştım elime desen çizdi çok eylenceliydi o anı hatırladım şimdi:))

  5. Elmam Ankara’da mı yaşıyorsun? Bendeee, türkçe olimpiyatlarında ne yapıyorlar? Yabancılar Türkçe mi konuşuyor? Anlamadım bağışla lütfen :(

  6. orada üniversite okudum. 4 yıl ama bu yıl bitti :( ayrılmak çok zordu gerçekten.Yabancılar türkçe şarkılar söyleyip yarışıyor. Bende ilk kez bu yıl gitmiştim. Her ülke ayrı ayrı stant kurmuştu. Çok eylenceliydi. Saat beşte ingiliz sütlü 5 çayı içip kurabiyelerinden yedim. Bizimkinden çok farklıydı. Çayları gerçekten çok güzel. Yabancı arkadaşlarımın bazıları hele bizim çayları pek beğenmiyorlardı bu sebebtenmiş meğer sonrasında öğrendim. Ve bir çok farklı yiyeceğin tadına baktım. Sadece Meksika da kaptüs ikram ediyorlardı acı sosla onu yemedim nasıl yiyorlar bilmiyorum:) çok eylenceliydi bol bol sohbet ettik, broşürleriyle getirdikleri eşyalarla ülkelerini tanıttılar. Bizlere küpe, bilezik vs küçük hediyeler verdiler. Koluma bir de japonya standında ismimi yazdırdım. Ahh Ahh çok güzel bir gündü :))) Altınparkta yapılmıştı.

  7. Bir tabağın içine bizi de sıkış tıkış doldursalar yüzümüz asılırdı :))Elmam etkinlik çok iyiymiş, haberim olsa bende giderdim, seneye artık

  8. işallah canım. Zaten her yede afişleri oluyor. ikinci gün tanıtım için getirdikleri şeyleri sattılar. ilk gün satmıyorlarmış. Bende çok alamak istedim. Ama final haftamdı.İkinci günü gidemedim.:(

  9. ismail abi ben eklediğim için bu yazıyı ben önceden bayılmıştım zaten ama şimdi aygınım sen en iyisimi benle konuş :))))*********************************************arkadaşlar hepinizie çok teşekkür ederimmm beğendiğiniz için*********************************************çantacı ;sen bildiğin tel şeyin sadece zincir çekmek olduğunu söylüyorsun yaaa e amigurumi de öyle birşeyki zaten zincir çekmeden önündeki her ilmeğe batıyorsun yani demek istediğim yapabilecek kadar kolay birşey miray gelsin sana daha ayrıtılı anlatır..