Amigurumi penguen

-

amigurumi-oyuncak-penguen-orgu-modelleri-11
Merhaba, BaşGan Bey’in yanından bir türlü ayıramadığı amigurumi penguenin yapılışını burada anlatmaya çalıştım. Bu penguenin örülüş amacı aslına bakarsanız farklıydı, bir nevi stres topu olsun istedim. Alabileceği kadar elyafı sıkış tepiş tıkınca stres topu sertliğine de ulaştı… Fakat oğlan eve geldiğinden beri benim stres topu niyetine ördüğüm pengueni elinden (ağzından demek daha doğru aslında) alamaz olduk. Sıpa kenara köşeye saklıyordu, kemik misali :) Eğitimleri sebebiyle pengueni saklayabildik. Gel gelelim artık elimizde gazi bir penguen vardı. Pengueni elinden alınan velet, bu defa terliklerimizden hıncını çıkarttı tabii o kısım ayrı :)
Umarım beğenirsiniz. Sevgiler…

amigurumi-oyuncak-penguen-orgu-modelleri

2 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

Garip Atak

Merhaba, erkek arkadaşımın panik atak hastalığı ortaya çıkınca gittiğimiz bütün doktorlar bize bir hobi edinmesini ve bu sayede stresle başa çıkabileceğini söyledi. Panik atak hastası olmak ve panik atak hastası birinin sürekli yanında olmak nasıldır? sorusuna cevap olarak yaşadıklarımızı yazabileceğimiz bir sitenin ona iyi geleceğini düşündüm başta. Böylece sitemiz www.garipatak.com oluştu. Sıra O'nun stresini hafifletecek hobiler bulmaya geldi. Onunla birlikte yaptıklarımızı sizinle de paylaşmak istedim. Bu paylaşımların onu daha da motive edip, çoğu kişi tarafından hafife alınan bu hastalığa karşı olan savaşında galip geleceğine inanıyorum. Sevgiler :)

Amigurumi denizanası anlatımlı

| | 2 Yorum

Amigurumi fil yapımı – anlatımlı

| | 29 Yorum

Amigurumi nedir, nasıl yapılır? Tarif, anlatım, video

| | 0 Yorum

Sevimli mor baykuş amigurumi tarifi

| | 1 Yorum

Amigurumi örgü oyuncak şeması

| | 1 Yorum

Oyuncak arabalar – örgü, keçe, kağıt

| | 0 Yorum

Düğme ile amigurumilere göz yapımı

| | 3 Yorum

Love girl&boy – açıklamalı amigurumi

| | 10 Yorum

Amigurumi köpek oyuncak nasıl örülür?

| | 3 Yorum

Amigurumi Noel Baba nasıl yapılır?

| | 2 Yorum

Amigurumi örgü bebekler – 1

| | 3 Yorum