Cumartesi, Aralık 10, 2016
Amigurumi sevimli kuzucuk

Amigurumi sevimli kuzucuk

5

amigurumi-kuzu-el-yapimi-orgu-oyuncaklar-1
Gelecek yıl 2015 Çin takvima göre kuzu yılı. Herkes farklı şekilde kuzu süsleri hazırlıyor yılbaşı hediyesi olarak. Ben aslında kuzu yapmak istemiyordum, zaten hergün balkondan canlı kuzular görüyorum :-) Ama sonuçta ben de dayanamadım, cünkü bunlar çok tatlı ve çok hoş hayvanlar. Önce dikmeyi düşünüyordum, sonra uygun kumaş bulamayınca amigurumi yapmaya karar verdim.

amigurumi-kuzu-el-yapimi-orgu-oyuncaklar

amigurumi-kuzu-el-yapimi-orgu-oyuncaklar-

Paylaş
akyol_akyol
Benim adim Inna.Ben Rusya'da dogdum ve orada buyudum.2008'de Turkiye'ye yerlestim.Turkiye'yi cok sevdim. Burasi Dunya'nin Cenneti gibi.Ben yabanciyim bundan bazen yazarken hatalar yapabiliyorum,ve sizden bu konuda ozur diliyorum))) Benim bir cok konuda habilerim var ve de el sanatlarina cok duskunum. Once hep orgu orerdim, ama son zamanlarda bez bebekler yapmaya onem verdim)))Fakat bu bebekler oyun icin degil,koleksiyon ya da ev tasarimi icin kullanilir.Bu tarz oyuncaklarin uluslararasi genel ismi "OOAK" (One Of A Kind). Burada benim gibi el sanat seven arkadaslara tanisma isterim.

5 YORUMLAR

  1. Merhaba Inna, ben de 5 ay önce Moskava da yaşamaya başladım :) . Heryerde koyunlar var söylediğin gibi ama senin mavişe bayıldım, , amuguriminin nasıl yapıldığını hep merak ederim , umarım bir gün deneme şansım olur.

  2. yeni yılın yaklaştığı nasıl da belli oluyor… umarım bu küçük uğurlu kuzucuk yeni yılında mutluluklar getirir..

  3. Ülkemize hoşgeldin :)
    İyiki geldin :) bize hazırlamış olduğun bu sevimli kuzunun fotoğraflarını ulaştırdın…
    Ne güzel , her geliş seninki gibi güzel paylaşımlarla çoğalsa…
    Ellerine sağlık.Çok sevdim bu kuzucuğu :)

  4. Arkadaslar! Hepinize cok cok tesekkur ediyorum. Son zamanda biraz internetten uzaklastim – ev isler, yil basi v.s. Sizin yorumlar cok onemli. Sizin de ellerinize saglik ve kendinize iyi bakin! Optum size!