AMPULDEN KARDAN ADAM

-

Hiç aklımda yokken bir anda ortaya çıkıveren bu kardan adam aynı zamanda iyi bir geridönüşüm projesi, çünkü kardan adamın gövdesi patlamış bir ampulden oluşuyor. Banyo aynasının üzerindeki ampul patladığında hiç aklıma gelmemişti bir proje çıkarabileceğim, yerine yenisini takıp patlayan ampulü elime aldığımda bir ampul de başımın üzerinde yandı ve bu proje çıktı ortaya.

Kardan adamın gövdesi ampulden başı ise pinpon topundan oluşuyor. İşe pinpon topuna, içinden geçireceğim bir kurdelayla kardan adamı dilediğim yere asabilmek için küçük bir delik açmakla başladım. Daha sonra topun alt tarafından da büyükçe bir delik açtım. Önce kurdelayı ortadan katlayıp küçük olan delikten çıkardım ve diğer uçlarını irice düğümledim. Topun diğer tarafındaki deliği ise ampulün metal kısmının girebileceği kadar genişletim. Ampulü topa bu şekilde birleştirdim. Kardanadamın boyun kısmında görünen metal bölümü kırmızı keçeden hazırladığım kaşkolla kapattım. Başına siyah orlondan bere ördüm, berenin tepesinden kardan adamını asmaya yarayacak kurdelayı çıkarıp bereyi başına yapıştırdım. Burnunu turuncu fimodan havuç şeklinde yaptım. Düğmelerini, ağzını ve gözlerini siyah kalıcı kalemle çizdim.Gelelim süpürgeye; sapını yazdan sakladığım bir dondurma çubuğundan yaptım süpürge kısmını ise püskül şeklinde orlondan hazırladım. Sert durması için saç spreyi sıktım. Kardan adamın gövdesine belli olmayacak şekilde bantla tutturdumArtık kardan adam da diğer yılbaşı süslerimizle birlikte odamızı süslüyor.

12 yorum gelmiş

  1. cocuklacocuk

    BERİL HAN: Emeğe biraz saygı lütfen, kendin yapmış gibi gösterdiğin gibi bir de link vermemişsin nerde 10 marifet yönetimi….

  2. cocuklacocuk

    hayır ! yeterli değil bir siteden alıntı yapıyorsan link vermek zorundasın,üstelik sfotograflardan birini yine kesmişsin… emeğe saygı lutfen…

  3. bahar006

    Yazıyı kopyalamış olsanız bile etiketine yaptım diye yazmışsınız. Site kuralları çok açık, bu yazıyı okuyan herkes sizin yaptığınızı zanneder. Bence en kısa zamanda bu durumu düzeltmelisiniz. Başkasının yaptığı hem de bu sitenin üyesi olan bir kişinin emeğini bu şekilde kullanamazsınız.

Bir Cevap Yazın