AMPULDEN KARDAN ADAM

-

Hiç aklımda yokken bir anda ortaya çıkıveren bu kardan adam aynı zamanda iyi bir geridönüşüm projesi, çünkü kardan adamın gövdesi patlamış bir ampulden oluşuyor. Banyo aynasının üzerindeki ampul patladığında hiç aklıma gelmemişti bir proje çıkarabileceğim, yerine yenisini takıp patlayan ampulü elime aldığımda bir ampul de başımın üzerinde yandı ve bu proje çıktı ortaya.

Kardan adamın gövdesi ampulden başı ise pinpon topundan oluşuyor. İşe pinpon topuna, içinden geçireceğim bir kurdelayla kardan adamı dilediğim yere asabilmek için küçük bir delik açmakla başladım. Daha sonra topun alt tarafından da büyükçe bir delik açtım. Önce kurdelayı ortadan katlayıp küçük olan delikten çıkardım ve diğer uçlarını irice düğümledim. Topun diğer tarafındaki deliği ise ampulün metal kısmının girebileceği kadar genişletim. Ampulü topa bu şekilde birleştirdim. Kardanadamın boyun kısmında görünen metal bölümü kırmızı keçeden hazırladığım kaşkolla kapattım. Başına siyah orlondan bere ördüm, berenin tepesinden kardan adamını asmaya yarayacak kurdelayı çıkarıp bereyi başına yapıştırdım. Burnunu turuncu fimodan havuç şeklinde yaptım. Düğmelerini, ağzını ve gözlerini siyah kalıcı kalemle çizdim.Gelelim süpürgeye; sapını yazdan sakladığım bir dondurma çubuğundan yaptım süpürge kısmını ise püskül şeklinde orlondan hazırladım. Sert durması için saç spreyi sıktım. Kardan adamın gövdesine belli olmayacak şekilde bantla tutturdumArtık kardan adam da diğer yılbaşı süslerimizle birlikte odamızı süslüyor.

12 yorum gelmiş

  1. cocuklacocuk

    BERİL HAN: Emeğe biraz saygı lütfen, kendin yapmış gibi gösterdiğin gibi bir de link vermemişsin nerde 10 marifet yönetimi….

  2. cocuklacocuk

  3. bahar006

    Yazıyı kopyalamış olsanız bile etiketine yaptım diye yazmışsınız. Site kuralları çok açık, bu yazıyı okuyan herkes sizin yaptığınızı zanneder. Bence en kısa zamanda bu durumu düzeltmelisiniz. Başkasının yaptığı hem de bu sitenin üyesi olan bir kişinin emeğini bu şekilde kullanamazsınız.

Bir Cevap Yazın

Kozaklı yılbaşı kapı süsü

| | 0 Yorum

Kağıttan yıldız

| | 0 Yorum

Kuru dallardan mini yılbaşı ağaçları

| | 0 Yorum

Kurdele süslemeli kırmızı kütük mumlar

| | 0 Yorum

Geyik motifli yılbaşı panosu

| | 0 Yorum

Yılbaşı kozalaklı mum tabağı

| | 0 Yorum

Keçeden tarçın kokulu yılbaşı süsleri

| | 1 Yorum

Yılbaşı temalı kalp kapı süsü

| | 0 Yorum

Yılbaşı temalı dış kapı süsü

| | 2 Yorum

Boncuklu yılbaşı ağacı

| | 0 Yorum

Yılbaşı kapı süsü yapımı

| | 0 Yorum

Çuval kumaştan mini yılbaşı ağacı

| | 0 Yorum

Kanaviçe yılbaşı süsü yapımı

| | 0 Yorum

Kendin yap kolay yılbaşı ağacı

| | 2 Yorum