Ampulden sıcak hava balonu yapımı (geri dönüşüm)

-

geri dönüşüm örnekleri
Teknoloji ve Tasarım dersi için ödev yapıyordum. Ampul çeşitlerine bakarken bunu buldum. Kumaş parçalarını ampule tutkalla yapıştırmışlar. Yine tutkalla üzerine ip yapıştırmışlar ve tutkalın ucunu çok tatlı renklerle boyamışlar. İplerin diğer uçlarını simle süsledikleri ve deldikleri plastik şişe kapağına yapıştırmışlar. İçine de çok tatlı hayvancıklar koymuşlar :) Hemen buraya koyayım dedim. Yapılışını buradan daha ayrıntılı bir şekilde öğrenebilirsiniz.

geri dönüşüm örnekleri

4 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

little.marifet.ece

Merhaba,ben Ece! Aslında burada benden küçük biri var mı bilmiyorum. En küçük olmakla birlikte en acemi olanınızım. Gelecekteki evimde sanat atölyesine benzer bir odam olacak. Ve her çeşit el işi yapacağım. Keçe, polimer kil, minyatür… Daha çok şey öğrenmek için buraya katıldım. 13 yaşındayım ve bu siteye bayılıyorum. Gerçi okul ve dershane dolayısıyla yapmak istediğim çoğu şeyi yapamıyorum ama yaptıkça paylaşacağım. Arkadaşlarım kibar, güvenilir, akıllı, sorumlu ve yardımsever olduğumu düşünür. Daha fazlası için hobilerim: piyano çalmak, şarkı söylemek, deneme yazmak, okumak, kompozisyon yazmak,okumak, yazılarımda söz sanatlarından yararlanmak, merak etmek ve araştırmak, resim çizmek, şeker, kek, kahve fotoğraflarına bakmak, doğada gezmek, içinde karton, makas, boya vb. olan her şey… Evet, çok garip hobilerim vardır. Çok konuştum ama en sevdiğim renklerin mavi,yeşil ve şeker pembe, sevmediğim renklerin de gri ve kahverengi olduğunu söylemezsem içim rahat etmeyecek.
Vaktinizi ayırıp bunu okuduğunuz için çok teşekkür ederim ^_^ <3

Eski kot ceplerinden organizer yapımı

| | 3 Yorum

Eski kıyafetleri değerlendirme; şapka dikimi

| | 0 Yorum

Eski kazaktan sıcak su torbası kılıfı yapımı

| | 0 Yorum

Geyikli atkı (eskileri değerlendirme)

| | 1 Yorum

Geyik figürlü çanta (anlatımlı)

| | 2 Yorum

Eski kottan terlik yapımı

| | 3 Yorum

Dikiş, eskileri değerlendirme; gecelik yapımı

| | 0 Yorum

Tel askı ile tavşan kulağı yapımı

| | 0 Yorum