Pazartesi, Aralık 5, 2016
Anahtarlığınız sizi baharla karşılasın….

16 YORUMLAR

  1. mikemmel harika bence sergiyi duyurmak için herkes (buna ben değil de böle marifetlilerin) ellerinin fotoğraflarını yollasın kolajlanarak duyurusu yapılsın….. bu işler harika ben en çok yapan elleri merak ediyorum bütün fotoğraflara rumuzlarda yazılsın ki ben elim kiminkine benziyorsa onun yaptığı işe yönelcem :)

  2. :)) Çok teşekkür ederim beğenileriniz ve güzel sözleriniz için.. çiçekleri çok severim ismimde çiçek ismi zaten :)) hele de rengarenk oldularmı işte böyle biraraya geliveriyorlar :)) yağmuryürek ne güzel bir fikir vermişsiniz aslında… isterlerse göndeririz yani :)))

  3. bu nefis bir çalışma olmuş, muhteşem. sevgili gokkusagindan, yoksa ben sizden sergi için bir iş rica etmedim mi? Edeyim mi bu vesileyle?

    Sevgili yagmuryurek, ne güzel bir düşünceyle gelivermişsiniz. Ama kafam o kadar bölündü ki, bunu da derlemeye çalışırsam gerçekten hata yapacağım korkarım. Siz sorumlu olsanız bu el fotoğrafı toplama işinden? :)

  4. Sevgili Shane çok teşekkür ederim… Sergi için görüsmemistik :) ama vesilemiz bu olsun hadi :)) şu anda bende bir sergiye hazırlanıyorum o yüzden oldukça yoğunum ama size ufakta olsan bişey göndermek çok isterim.. Sergi ne zaman? ve size nasıl ulaştırabilirim?
    Bu arada el fotoğrafları işi için şöyle bir önerim var.. O eller çalışırken fotoğraf çekilmiş olsun nedersiniz:)
    Sevgileer….

  5. anam bana iş verilmiş :)
    shanecim :) çok büyük zevkle ama 31 ağustostan sonra olur de mi abimin düğünüyle kafa yemek üzereyim
    :( kötü bi iş çıksın istemem

  6. yağmuryürek 31 ağustosta benimde kız kardeşim evleniyor.. hazırlıklar hızlandı :)) Hepimize kolay gelsin diyelim :)
    ozgeozyasar, zulaltan çok teşekkür ederim güzel sözleriniz ve beğeniniz için :) sevgiler…