Salı, Aralık 6, 2016
Ankaralı 10marifetçiler buluşması

Ankaralı 10marifetçiler buluşması

33

Evveeetttttt nihayet gerçekleştirdik Ankaralı 10marifetli hanımların buluşmasını :) Çok keyifli ve çok eğlenceli bir buluşma oldu benim için. Güldük, eğlendik, bilgi alış-verişi yaptık, gelemeyenleri düşünüp üzüldük ve hafta içi bir gün yeniden buluşma kararı aldık. Hem gelemeyenler için hem biz yeniden bir araya gelelim diye :) Ayrıntılar burada :) ))

33 YORUMLAR

  1. Ankara ‘da tazikli su ve biber gazı yemeden buluşabilmeyi başardığınız için Shane size plaket falan versin bence, zira Ankara ‘da kalabalık buluşmalar bu aralar çok tehlikeli :) çok cesur kadınlarsınız canımmm :D

  2. fılızcımmm cok kalablık olamadık dıyee korkusuzca oturdukk:))) bence polıs gorse bızı kahkalarımızdan sohb etımızden kendısı kacardı:)))

  3. bakın benım bıldıklerım…hayalı atolye,,kumaş oyunları…yagmur yurekk…su anda aklıma gelenler bunlar…hadı ben toplayayım sızı:)) bende gelırım bursayı hep görmek ıstemısımdır:))) özgurlukde boyle guzel bişeyy:))))hava atmış gıbı olmayımde:)))

  4. kumaş oyunlar benim zaten :) hımm yağmuryüreğin bursalı olduğunu biliyordum ama hayali atölyeyi bilmiyordum. ssserpil hanım sizi de birçok arkadaş gibi tanımayı çook isterim organizasyon da sizden olsun bence siz toplayın bizi buyrun bursamıza gelin :D

  5. bursa ya gelmeyı ıstemememın en buyuk sebebı ınternette gördugum nefıs bır köse takımı (bursa da ) kızlar:))fıyatı da cok uygun 299 tl…100 de naklıye olsa yıne de burdaklılerden ucuz:))bakın işin aslını ıtıraf ettım:))şaka bır yana ama gercekten öyle bır organızasyon olsa ne hoş olurdu…munures cım ben senın kumas oyunları oldugunu bılmıyodum ayy:)) cok utandım blogumda da hıc bahsı gecmemıstı:))
    cevız cım sen cekılıs yapacagında gelim bari kazanırsam hemen hedıyemıde alır dönerım:)))

  6. SSerpilciğim, Sen de mi Ankaradaydın, resimde görüyorum ama yok canım Serpil Istanbul’da diyorum:)) Ayy çat orada çat kapı arkasında durumları olmuş vallahi çok güldüm, ne iyi yapmışsın gitmekle. Nasılda güzel bir gün olmuştur. Ankarada çok arkadaş var ama çoğu katılamamış belli…Keyfiniz bu resimdeki gibi daim olsun…

  7. Serpil hanım şu sıralar blog oluşturmaya çalışıyorum.Derme çatma bir şeyler yaptım ama özendiklerim gibi olmadı henüz :( Yılbaşı için orada çekiliş düşünüyorum.Ayrıca anladığım kadarıyla siz İstanbul’daymışsınız, Ankara’ya gittiğinize göre Bursa’ya da gelmeniz farz oldu,2,5 saatlik yol :)

  8. fıammacım ben nakarada yasıyorum sergı ıcın gelmıştım ıstanbula :))) ıstanbul tamam:)) ankara ekıbı tamam:)) sıra bursa da:)) oraya da gıdersem tam cat orda cat burda olacam :))

  9. cevız cimm ankaradayım ama ıstanbula gıttıgıme göre bursa da cok uzak ıhtımal degıl :)))benım gıbı gezme delısı bırı ıcın hele:)))

  10. Muhabbetiniz bol olsun, ne güzel olmuş. Teşekkürler :D

    Bursa ve İstanbul buluşmaları için ben de katılımcı olarak adımı yazdırıyorum. Sadece Bursa için önceden plan yapmam lazım. Kendi adıma söylersem, aslında yakında gelmem lazımdı ama özel bir durum nedeniyle Bursa’ya bu gidişim biraz gecikiyor, tarihi belli olunca ben Bursalı marifetçilere bir ses vereceğim. Ama tabii ki hemencecik buluşmak isteyenler bir araya gelsin, bahane olur, yeniden toplanılır :)

    İstanbul için daha rahat tabii, istediğiniz zaman buluşabiliriz.

  11. Filiiz’iim, cesur ve marifetli olunca buluşma ayarlanıyoo .)) darısı diğer illere inşallah .)
    Geçen sene olsa atlar gelirdim hem istanbul’a hem Bursa ‘ya ama okul işi fenaa .) toplanacak tüm arkadaşlara şimdiden boool sohbetler diliyorum.

  12. çok güzeldi vallaha kesin toplanın.Bursa yı gezmiş biri olarak kesinlikle gidilmesi gerektiğinide söyleyebilirim.yinede orda toplanamazsanız biz Ankara da toplantıları sıklaştıracağız Ankara ya gelirsiniz:))

  13. Bursa toplantısını sabırsızlıkla bekliyorum. Elbet herkesin uygun olduğu bir günü denkleştirebiliriz d,ye düşünüyorum inşaALLAH yani :) Bursam zaten güzel, bir de güzel insanlarla toplanınca çok güzel olacak çookk :)

  14. bu site beni kıskançlıktan çatırt diye çatlaatacak :) valla sinir krizleri geçirtcek :):) muhteşem bi buluşma olduğu belli … darısı Bursa’ma :) ben burdayım organizasyon yaparken çalışan bayanları unutmayalım hatta organizasyonu sen yap munures :D (hemen yıkarım işleri :) ben şakşaakçıyım :) ) neyse kıskançlıktan patlamadan kaçayım bu sayfadan :) ah özgürlük ahhhhhhhh

  15. :) ahh ahhh özgürlük mü ? sanırım en özgür olan serpil hanım burda :) ben anca bursa içinde özgürüm. yağmuryürekcim aman bana bırakmayın organizasyonu pek öncü olamam bu konularda :/ olmadı deneriz tabii bir ara konuşalım toplaşıp da :)

  16. kızlarrrrr keyıfle ızlıyorum yazılarınızı…korkarım yıne bana kalacak bu ışş:))) taaaa ankaradan gelıp toplayacam hepınızı:)))