Ankaralı 10marifetçiler buluşması

-

örgü
Sevgili 10marifetli hanımlar, bir yazıda tugbacanyurt arkadaşımız Ankara’da yaşayan hanımların buluşmasını teklif etmiş. Sevgili selcen de (delişibunlar) bayramdan sonra ayarlayalım demiş idi. Ben de bu yazıyı o yüzden hazırlamak istedim. Ben sergi bahanesi ile İstanbul’a kadar uzanıp pek değerli arkadaşım ve 10marifet yetkilileri ile tanışma fırsatı bulmuştum. Çok keyifli oluyor o yüzden Ankara buluşmasını da bir an önce ayarlayalım derim. Fikirlerinizi bekliyorum.

İmaj kaynak

89 yorum gelmiş

  1. zulaltan

    Sevgili serpil fincanı kendin örseydin kuzum başkasının görseliyle uğraşcağına :) nerde buluşcaksınız bakem valilikten izin almanız lazım kalabalık buluşmalar için bi kerem :)

  2. ssserpil

    :))) henuz bır kısı bıle cıkmadı ki tatlım kalabalık olalaımm:(( selcen cımle basbasa kalacaz gıbı sankı….

  3. ssserpil

    ben ankara resmı eklemiştim 10marıfetcıler bu uygun görmüş canım buluşma konulu oldgug ıcın sanırım:)) yoksa örerdım hemen bır fıncan kabı:))9

  4. ssserpil

    .tugbacanyurt
    bu arada Ankaralı 10 marifetçiler bir buluşma ayarlasak ne güzel olur:))) 06 marifetçiler…..tugbacım senın yazındı bu nerdesıınnnnn:))))

  5. ssserpil

    hanımefendiiii……………
    süslükeçelerr……………
    fındıkkurdu……………………
    guldantakı………………….benım bıldıgım ankaralılar bunlar baska varmı arkadaslarrr..delişibunlar su an ankarada degıl ama ben onun yerınede yazıyorum herkesın ortak karar verecegı bır tarıhe uyar benım arkadasım:))

  6. wildpoppy

    Ben Ankara lı bir 10 marifetçi olarak bu buluşmaya katılmak isterim. Zulaltan beni hatırlattığın ( ve güzel yorumun için) , sserpil taa bloguma kadar gelip buraya bakmam konusunda beni bilgilendirdiğin için teşekkürler. Görüşebilmek dileğiyle…

  7. sudan sebepler

    bende Ankara’lı 10 marifetcilerdenimm ama aranıza katılayamıyorum ) : size iyi buluşmalar. resimleri eklerseniz bizlerde görme fırsatı buluruz. derslerim lmasa bende gelmek isterdim

  8. senayatilgan

    Alla allaaaa bekleyemediniz mi bir-iki ay kadar daha :) Belki ben de Angaralı olcem o zamana kadar :) Ne bu acele… Sonra göreceksiniz birbirinizi ben çatlıycam olmasssss :)

  9. ssserpil

    wıldpoppyy ne demek canımm zevktı …pazartesı selcen cım gelecek hafta ıcı bır guna yada hafta sonuna ayarlayalım

  10. HANIMEFENDI

    merhabaa :) sitede daha yeniyim katılmak isterdim ama haftaiçi iş, haftasonu dersanedeyim malesefff:( ama sizlere iyi eğlenceler dilerim :):)

  11. ecerce

    çok teşekkür ederim bana da haber verdiğiniz için:) bir aksilik çıkmazsa ben de gelmek isterim:) sevgiler hepinize..

  12. wildpoppy

    sserpilcim wild poppy gelincik (çiçek olanından) demek. :)
    Hobimiterapimi, Pirinç han bence de süper fikir…
    Herkese sevgiler…

  13. zulaltan

    aaa ankaralılar toplanıp eylem yapcekler tez kolluk kuvvetlerini çağıram bari :D ellerinde de keçe ,iğne,şiş ,tığ, makas olan hanımlar çooook tehlikeli canım bu hanımların toplanması ;)

  14. Nuraycatasarimlar

    Sevgili Tuğba sayfama mesaj bırakmış,on marifetçiler Ankara kalesi çıkartmasımı yapıyomuş:)) ben 3gündür Ankaradaydım,evimi kontrol ettim,bayram geçti kayınvalidemi özledik ,birazda ulustan malzeme aldım,şu buluşma erken olsaydı ne güzel olurdu. Bugün Zonguldağa döndük,bu kış burdayız malesef :( bir dahaki buluşmalarda aranıza dahil olurum inşallah arkadaşlar .Keyif dolu bir toplantı olsun ,hepinize selam ve sevgiler:)

  15. ssserpil

    evvetttt guldentakı yla da görustum o da katılıyor etkınlıgımıze…hobımıterapımı pırınchan da bulusmamızı teklıf ettı …ben yerı bılmıyorum neresı oldugunu soylebılecek varmı bana:))

  16. deliisibunlar

    Ben de ben dee :))
    bence de hafta sonu olsun, çocukları babalarına bırakır rahat rahat takılırım :)) ama ben yeni bir Ankara yaşayanı olarak hiç bir yer bilmiyorum eehhehhehhe sizler ne derseniz uymaya çalışırım.

  17. ssserpil

    elbette kuzucum..sensız olurmu..cogunluk hafta sonu dıyor o zaman cumartesı yapalımmı..uygun dıyenler yazsın buraya lutfennnnn

  18. ssserpil

    wıldpooppyy…………….ecerce…..tugbacnyurt…………hobımıterapımı…………süslükeçelerrr…fındıkkurdu…
    bu cumartesı buluşalımmııı…beklıyorum cevabınızı………

  19. deliisibunlar

    Bu pirinç hanı galiba Altındağ da bir yermiş.Maps de baktım ama havalar soğuyacakmış onun için bir de alternatif üretelim bence

  20. suslukeceler

    Bu cumartesi şehir dışına çıkma ihtimalim var , ama net değil. Önümüzdeki hafta da uymuyor bana:) diğerlerinden de gelsin bakalim cevaplar :)

  21. Selamlar :) Ben de Ankaradayım, takı, cam boncuk yapıyorum (yapıyordum ama bu aralar tembellik ediyorum). Sizleri takipteydim, buluşmayı bugün Gülden hanım ile konuşunca öğrendim… Gülden hanım, ben ve Hayriye arkadaşımız geliyoruz :)))

  22. suslukeceler

    eğer müsait olursam ben de gelirim :) birisi eline “Ankaralı 10 Marifetçiler buluşması” yazılı bir kağıt alsın, öyle toplaşalım :)

  23. Antaresde nerede oturulacaksa direk oraya gelsek? Kapılarda üşütmeyelim sonra :)
    Ben epeydir oraya gitmedim, neresi bir grubun kendi halinde oturmasına uygunsa bilen arkadaşlar sizler tespit edin.

  24. tugbacanyurt

    bizim kızlarla günümüz yukarda kukla kebapta oluyor çünkü orası sessiz oluyor yer belirlersek iyi olur eğer geç kalan falan olursa oturduğumuz yerde bulur:))

  25. ssserpil

    :))) selcen cımm bızde onların gozune kötü kötü bakarız:))) o zaman yer olarakta kukla kebap-ANTARES mi dıyoruz saat 14 te…

  26. wildpoppy

    Ben atlamışım bakmayı epeydirr… Sizde karar vermişsiniz yere, güne, saate… Bu durumda ben gelemeyeceğim, C.tesi tüm gün kursum var ama ola ki çıkışımda zamanlama uygun gelirse belki buluşmanın bitişine yakın damlarım… Küçük ihtimal ama gelirsem nasıl bulurum sizi ki? Kukla da mı oturursunuz? :)

  27. ssserpil

    yaaaaa cok uzulurum gelemezsenn ama…inşallah yetısırsın canım..evet kukla da oturacaz orada bulursun bızı gelebılırsen…

Bir Cevap Yazın