Pazartesi, Aralık 5, 2016
Ankaralı 10marifetçiler buluşması

Ankaralı 10marifetçiler buluşması

89

örgü
Sevgili 10marifetli hanımlar, bir yazıda tugbacanyurt arkadaşımız Ankara’da yaşayan hanımların buluşmasını teklif etmiş. Sevgili selcen de (delişibunlar) bayramdan sonra ayarlayalım demiş idi. Ben de bu yazıyı o yüzden hazırlamak istedim. Ben sergi bahanesi ile İstanbul’a kadar uzanıp pek değerli arkadaşım ve 10marifet yetkilileri ile tanışma fırsatı bulmuştum. Çok keyifli oluyor o yüzden Ankara buluşmasını da bir an önce ayarlayalım derim. Fikirlerinizi bekliyorum.

İmaj kaynak

89 YORUMLAR

  1. Sevgili serpil fincanı kendin örseydin kuzum başkasının görseliyle uğraşcağına :) nerde buluşcaksınız bakem valilikten izin almanız lazım kalabalık buluşmalar için bi kerem :)

  2. ben ankara resmı eklemiştim 10marıfetcıler bu uygun görmüş canım buluşma konulu oldgug ıcın sanırım:)) yoksa örerdım hemen bır fıncan kabı:))9

  3. .tugbacanyurt
    bu arada Ankaralı 10 marifetçiler bir buluşma ayarlasak ne güzel olur:))) 06 marifetçiler…..tugbacım senın yazındı bu nerdesıınnnnn:))))

  4. hanımefendiiii……………
    süslükeçelerr……………
    fındıkkurdu……………………
    guldantakı………………….benım bıldıgım ankaralılar bunlar baska varmı arkadaslarrr..delişibunlar su an ankarada degıl ama ben onun yerınede yazıyorum herkesın ortak karar verecegı bır tarıhe uyar benım arkadasım:))

  5. Ben Ankara lı bir 10 marifetçi olarak bu buluşmaya katılmak isterim. Zulaltan beni hatırlattığın ( ve güzel yorumun için) , sserpil taa bloguma kadar gelip buraya bakmam konusunda beni bilgilendirdiğin için teşekkürler. Görüşebilmek dileğiyle…

  6. bende Ankara’lı 10 marifetcilerdenimm ama aranıza katılayamıyorum ) : size iyi buluşmalar. resimleri eklerseniz bizlerde görme fırsatı buluruz. derslerim lmasa bende gelmek isterdim

  7. Alla allaaaa bekleyemediniz mi bir-iki ay kadar daha :) Belki ben de Angaralı olcem o zamana kadar :) Ne bu acele… Sonra göreceksiniz birbirinizi ben çatlıycam olmasssss :)

  8. merhabaa :) sitede daha yeniyim katılmak isterdim ama haftaiçi iş, haftasonu dersanedeyim malesefff:( ama sizlere iyi eğlenceler dilerim :):)

  9. çok teşekkür ederim bana da haber verdiğiniz için:) bir aksilik çıkmazsa ben de gelmek isterim:) sevgiler hepinize..

  10. sserpilcim wild poppy gelincik (çiçek olanından) demek. :)
    Hobimiterapimi, Pirinç han bence de süper fikir…
    Herkese sevgiler…

  11. aaa ankaralılar toplanıp eylem yapcekler tez kolluk kuvvetlerini çağıram bari :D ellerinde de keçe ,iğne,şiş ,tığ, makas olan hanımlar çooook tehlikeli canım bu hanımların toplanması ;)

  12. Sevgili Tuğba sayfama mesaj bırakmış,on marifetçiler Ankara kalesi çıkartmasımı yapıyomuş:)) ben 3gündür Ankaradaydım,evimi kontrol ettim,bayram geçti kayınvalidemi özledik ,birazda ulustan malzeme aldım,şu buluşma erken olsaydı ne güzel olurdu. Bugün Zonguldağa döndük,bu kış burdayız malesef :( bir dahaki buluşmalarda aranıza dahil olurum inşallah arkadaşlar .Keyif dolu bir toplantı olsun ,hepinize selam ve sevgiler:)

  13. evvetttt guldentakı yla da görustum o da katılıyor etkınlıgımıze…hobımıterapımı pırınchan da bulusmamızı teklıf ettı …ben yerı bılmıyorum neresı oldugunu soylebılecek varmı bana:))

  14. Ben de ben dee :))
    bence de hafta sonu olsun, çocukları babalarına bırakır rahat rahat takılırım :)) ama ben yeni bir Ankara yaşayanı olarak hiç bir yer bilmiyorum eehhehhehhe sizler ne derseniz uymaya çalışırım.

  15. elbette kuzucum..sensız olurmu..cogunluk hafta sonu dıyor o zaman cumartesı yapalımmı..uygun dıyenler yazsın buraya lutfennnnn

  16. wıldpooppyy…………….ecerce…..tugbacnyurt…………hobımıterapımı…………süslükeçelerrr…fındıkkurdu…
    bu cumartesı buluşalımmııı…beklıyorum cevabınızı………

  17. Bu cumartesi şehir dışına çıkma ihtimalim var , ama net değil. Önümüzdeki hafta da uymuyor bana:) diğerlerinden de gelsin bakalim cevaplar :)

  18. Selamlar :) Ben de Ankaradayım, takı, cam boncuk yapıyorum (yapıyordum ama bu aralar tembellik ediyorum). Sizleri takipteydim, buluşmayı bugün Gülden hanım ile konuşunca öğrendim… Gülden hanım, ben ve Hayriye arkadaşımız geliyoruz :)))

  19. eğer müsait olursam ben de gelirim :) birisi eline “Ankaralı 10 Marifetçiler buluşması” yazılı bir kağıt alsın, öyle toplaşalım :)

  20. Antaresde nerede oturulacaksa direk oraya gelsek? Kapılarda üşütmeyelim sonra :)
    Ben epeydir oraya gitmedim, neresi bir grubun kendi halinde oturmasına uygunsa bilen arkadaşlar sizler tespit edin.

  21. bizim kızlarla günümüz yukarda kukla kebapta oluyor çünkü orası sessiz oluyor yer belirlersek iyi olur eğer geç kalan falan olursa oturduğumuz yerde bulur:))

  22. :))) selcen cımm bızde onların gozune kötü kötü bakarız:))) o zaman yer olarakta kukla kebap-ANTARES mi dıyoruz saat 14 te…

  23. Ben atlamışım bakmayı epeydirr… Sizde karar vermişsiniz yere, güne, saate… Bu durumda ben gelemeyeceğim, C.tesi tüm gün kursum var ama ola ki çıkışımda zamanlama uygun gelirse belki buluşmanın bitişine yakın damlarım… Küçük ihtimal ama gelirsem nasıl bulurum sizi ki? Kukla da mı oturursunuz? :)

  24. yaaaaa cok uzulurum gelemezsenn ama…inşallah yetısırsın canım..evet kukla da oturacaz orada bulursun bızı gelebılırsen…