Anne kız elbiseleri ve doğum günü tişörtü

-

kiz-cocuklar-icin-cicek-kemerli-dogum-gunu-elbiseleri
Keçeli badi deneyimim olmuştu daha önce ama dikişe dair hiçbir bilgim ve deneyimim olmamasına rağmen kızım benimle bir örnek olmak istediği için onu kıramadım. Sıvadım kolları yaparsın yapamazsın derken aldım 1 metre şile bezini koydum önüme bir süre o bana baktı ben ona :) Aldım kızımın dolabından bir elbisesini koydum üzerine, dikiş payı falan derken bir baktım biçmişim kumaşı. Kolay bir kumaşla dikişe başlamanızı öneririm bu arada.

anne-kiz-elbiseleri
İnsan ürettiğinin bitimini görünce çok mutlu oluyor. Valla bu kumaşla zor oldu ama sanırım fena da olmadı. Kızım çok beğendi. Renklendirmek amaçlı da kemer ve taç yapınca çok da tatlı oldu prensesim. Her şeyi denemeye değer, isteyince yapılamayak hiçbir şey yok doğrusu.

keceden-mickey-mouse-aplikeli-badi
Oğlum için de sevdiği kahraman Mickey Mouse figürlü, internetten araştırıp beğendiğim bir modeli hazırladım. Devamı burada.
İkisi için de uğraşmama değdi sanırım. Onlar mutlu, ben onların mutluluğu ile daha da mutluyum. Herkese bol üretimli günler diliyorum. Kolay gelsin.

IMG_20150817_150105

kym

bu işi hobi olarak başlamıştım.Aylar hanımın yaptığı ürünleri eksiksiz takip ediyorum ve yaptığı işlere hayranım.ilham kaynağım oldu kendisi.onun kadar olamam ama bana bu yolda bi nevi ışık oldu.kendisine sonsuz kere teşekkür ederim.

Bir Cevap Yazın