Pazar, Aralık 11, 2016

Anneler ve Oğulları

24

mısır bebek
Hüberya anneler ve kızları olur da Hüberya oğulları olmaz mı? :) Daha fazlası için  beklerim

Paylaş
huber
Merhaba, Emekli öğretmenim .Zonguldaklıyım ama Antalya'da yaşıyorum.Evliyim ve bir kızımız var. El sanatlarını çok seviyorum. Emekli olduktan sonra daha çok zaman ayırabiliyorum el sanatlarına. Yaptıklarım beni ve çevremi süslüyor,renklendiriyor ve neşelendiriyor.Öğrendiğim tekniklere mutlaka bi şeyler eklerim. Çalışmalarımın çoğu kendi tasarımlarım. Çalışmalarımı daha çok kişiyle paylaşmak için buradayım.Elişi tadında güzel günleriniz olsun:))))))

24 YORUMLAR

  1. ay bayıldım ben buna aynısı benim oğlu çırpı bacak:) gerçi ben yarım dünyayım ama eskiden böle zayıftım :) – bu da züğürt tesellisi oldu- neyse ellerinize sağlık :) her zamanki gibi muhteşem

  2. ayyyy dönüp dönüp bakıyorum annesine de yardım edermiş benim sıpam :) huber bunu pasajına koymucan mı? pasajını da dönüp dönüp bakıyorum da…

  3. teşekkürler sevgili senayatılgan,ssserpil ve de shane.sevgiyle kalın:)
    sevgili yagmuryurek beni çok keyiflendiriyosun:)pasajıma şimdilik Hüberya bebekleri koymuyorum.ama o kadar hoş ifadelerde bulunuyorsunki içimden sana göndermek gelmiyo değil yani.sevgiler:)

  4. sahibi olmak bana büyük bi keyif verir. hemde sırf benim için yapılmış bi çalışma ayrı bi özelliği var benim için hem sizin yaptıklarınız da beni mutlu ediyor.yeteneğinize hayranım :)

  5. sevgili huber; bam teli programındaki performansınızı izledim, çok hoştu :) bu tarz şeyler olduğunda bize haber verirseniz duyururuz, herkese söylemiş olayım.

  6. sevgili yagmuryurek hediyen kargoya verildi . umarım bi sorun olmadan eline ulaşır. telefon numarası yoktu çünkü. umarım yakından görünce de beğenirsin. sevgiyle kal:)

  7. sevgili shane çok teşekkür ederim. Derya Baykal, FOX,SHOW,NTV,TRT ,BAM TELİ derken alışıyoruz artık kameralara:))))) sevgiyle kalın:)

  8. beğeneceğimden eminim çok mahcup oldum aynı zamanda çooook da mutlu oldum :) emin olun yerini bu akşamdan ayarlayacağım… ona layık değil ama …

  9. Evet bloğumda Derya nın dünyasını paylaşmıştım.tv arşivinden de izlenebilir.DERYANIN DÜNYASI 5 0cak KANALTÜRK, BAM TELİ 1 Nisan TV8’de.

  10. hüberya bebekler sahibine geldi… öylede sevdiler ki yerlerini tahmin bile edemezsiniz :) dünden beri ( elime aldığım andan itibaren ) yüzümden kocaman bir gülümseme hiç gitmedi -en çok kocam memnun oldu bu durumdan :) – neyse oğlum bu ben miyim diye havalara zıpladı sonra ama benim böyle bi elbisem yokki dedi üzgün üzgün :( velhasıl paketiniz geldi ve evimize süper hüber mutluluk getirdi… yakından daha da hayranlık uyandırıcı daha da güzel… ben fotoğraflayamadım … çünkü akşam saati gidiyorum eve gönlümce çıkmadı resimler bu nedenle cumartesi gündüz fotoğraflayıp göndermeye karar verdim…. teşekkür ederim huber… umarım Allah seni beni mutlu ettiğinden daha çok mutlu eder :) sağol

  11. canım yagmuryurek, gerçekten mutluluğunu hissestirdin yazında.sevdiğine ,mutlu olduğuna çok sevindim. blog dünyasında çok yeniyim ve yorumların beni çok keyiflendiriyor ve yüreklendiriyordu.iyi ki girmişim blog dünyasına duygusunu hep yaşattın ve yaşatmaya devam ediyosun.benden de sana keyif verecek ,mutlu edecek bi şey olsun istedim.oğluşun da üzülmesin O’na özel de hazırlarız. hele bi mısır mevsimi açılsın da:)))mutluluk hepimizin olsun.sevgiler.oğluşunu da öpüyorum:)))

  12. bende yeniyim shane beni yorumcu olarak kabul etti :) ve size pozitif bişeyler hissettirebildiysem ne mutlu çünkü hala ağzım kulaklarımda :) -olmadı operasyonla sildirecekler yüzümdeki bu ifadeyi(pişmiş kelle misali)-eve gidince ilk önce hüberyalarımla konuştum… yaşattığınız o duygunun tam bi tarifi yok… tekrar teşekkür ederim…