annemin gelinlik çantası ben gelin olurken oldu kardeşime gece çantası:)

-

anneciğimin gelinlik çantası..

26 senedir öylece duruyor.. 2-3 gün önce elimize geçti dedik biz bunu yaparız.Evde malzeme de yok zamanda yok ayakkabı boyası ve ojeyle sarı olan yerlerini ve üst derisini siyaha boyadık.. evdeki bi kumaşla da pile yapıp üstünü kapladık en son da üzerine bir broş tamammm olduu:D ben çok beğendim yılların çantası oldu son moda bi çanta:)kardeşim benim düğünümde içinde benim zulalarımı rahat rahat taşıyabilecek:)

45 yorum gelmiş

  1. oslemim35

    :)) haha evett son 3 güünnn:)) beğenmenize sevindiimm.. nasıl ama bu sıkışıklıkta bile sizlerle paylaşım yapabiliyorum :))

  2. oslemim35

    :D öyle mi dersiiniizzz?? ee naapçamm ben?? ufacık bi top gibi bezden çanta var ona da bişi konmaz ki artık herkese pay edim benn:)) teşekkürler belindamm:)

  3. mtnaz11

    Çok şık olmuş, ellerinize sağlık.Ayrıca mutluluklar dilerim.Ama bir de ne yaptığınızı bir kez daha düşünün diye de önerim var.

  4. oslemim35

    çook teşekkür ederiim hem çok mutlu hem çok heyecanlı bide çok buruğumm.. çok değişik bi duygu ya buu.. ne zaman büyüdüm diye düşünmekten alamıyorum kendimi.. artııı yenii bi hayat.. inşallah herşey çok güsel olur.. bu arada hepinizi çok seviyorumm..

  5. oslemim35

    mavişiiim beniiimmm kıss evde canım sıkılmaya başaladı ne yapsakk acabaaamm? :)) başalasak yeniden bişiler yapmaya dimiii:)) zayıflamadımm kıs benn öyle mi görünüom?

Bir Cevap Yazın