29 yorum gelmiş

  1. acemihobici

    banucam, ikisi de süper, çok hoş ve sıcacık duruyorlar, anacığının elleri dert görmesin inşalllllllllllllah….

  2. ufudik

    Her zamanki gibi çok güzel şeyler paylaşmışsın yine Banu’cuğum. Çok güzeller. İmrenerek baktım. Güle güle giy. Çok hoş fikirler verdi yine bana.:)))) Çok şık olmuşlar. Çok da yakışmış….

  3. 38ela

    artan ipleri degerlendirmek için ne güzel bir fikir ellerine saglık annenin ben ikinciyi begendim daha çok:)

  4. Figen abla

    alttaki benimdir…ama üstteki de benimdir…bana ne bana ne..ikisini de çoook beğendim…annecik ellerinize sağlık….

  5. glin

    aa…anneminde var böyle yeleği.hatta biz manto diyoruz ona aramızda.önceki yaşamında battaniye idi bizim evde.Çocuklar büyüyünce bozulup anneciğime yelek oldu.Seninkilerde çok güzel banuca.ama ben en çok gülüşünü sevdim.sen gülünce komple gülenlerdenmişsin.baksana gözlerin de gülüyor.

  6. banuca

    Bu yorumları annene göstereceğim sabah, çok sevinecektir.Fotoğrafları annem çekti, ona gülüyordum, çok komikti halimiz, “dur kıpırdama, tam bulmuştum kaybettim seni” diyor annem, bakışına gülüyorum, gülmekten dengem bozuluyor, kıpırdayınca annem gene kızıyor, güle güle çekildi bu fotoğraflar. Gülmek en iyi ilaçtır, sağlığı düzenler, stresi atar v.s v.s, biz zaten evde bir alemiz, ediyle büdü gibi. 75 lik ana ile 53 lük kızı birde bizi bizden kıskanan minik Bıdık, gülecek çok şey var, Allah ağlatmasın, ama bu zamanda zaten gülüyoruz ağlanacak halimize, yapacak başka ne var, at bir kahkaha gitsin :)))))

  7. sserapp

    Banuca, annenin ellerine sağlık. Ne marifetli bir hatun ki 74 yaşında neler yapmış da çıkarmış ortaya, bir de misler gibi fotoğraflamış. Ellerinden öperim onun. Senin de sıcacık gülümsemen içimizi ısıttı.

  8. fiamma1

    Her ikiside çok güzel banucuğum renklerin geçişleri bile sımsıcacık, anneciğinin ellerine sağlık:) Yüzündeki kahkahan hiç eksik olmasın bir ömür boyu:)

  9. banuca

    Sağolun sevgili dostlar, sizler de benim içimi ısıtıyorsunuz.Annem 75 yaşında ama maaşallah beni cebinden çıkartıyor, o bildim bileli becerikli ve marifetliydi, ben de ondan görmüşüm herhalde, asıl anneannem değerlendirmeyi çok iyi bilirdi…Annem şimdi kalan yünlerden yastıklar örmeye başladı, bitsinler, içlerini doldurup paylaşacağım.

  10. Daliya

    Maşallah maşallah maşallah. Örenede, mankenede 41 kere maşallah. Önden ceplinin renklerine bayıldım.

  11. banuca

    Ay o da nerden çıktı şimdi kız acemihobici, niye seni sevmiiim?Yoksa ben görmeden bi kabahat mi işledin :)) Sen sevilmezmisin hiç sevimli şey, buna yamalıbohça da katılıyordur eminim :))

  12. acemihobici

    yağmur vardı diye sokağa çıkamadım, sen görmeden kapının önündeki paspasa çiş yaptım:(((((canım benim, ben de seni çok seviyorum…yamalım sen de bana katılıyor ve banucamı çok seviyorsun di mi?:))))

  13. banuca

    acemihobici, ben sana demedim mi, dışarı çıkamazsan git banyo ya yap diye, ceza vereyim mi şimdi sana, hmmmmm:))songulcüğüm, teşekkür ederim, eminim seninki de çok güzel oluyordur, yayınlarsın değil mi…saatoniki, Bıdık teşekkür ediyor, klasından pek emindir zaten, kasılıp duruyor, minyatür kurt noolcak :))kriizantem, amin canım amin.

  14. sesiber

    Modeller çok güzel, manken de öyle. Üstelik böyle içten gülen mankenlere bayılırım. İyi günlerde giy Banuca. Anneciğine de maşallah, ellerinden öperim.

  15. Benden

    Ben sizin blogunuzda ve burada da kullandığınız resmi ilk gördüğümde ” Bu bakışlar kimbilir ne canlar yakmıştır” demiştim…Şimdi bu düşüncemi teyid etmiş bulunuyorum.Böyle hem bir yandan neşeyle hem bir yandan hüzünle gülen gözler genelde sonbaharda doğanlara mahsustur …Şimdi hemencek burcunuza bakmaya gidiyorum :))Anneciğinizin ellerine sağlık ve neşeniz daim olsun

  16. acemihobici

    İŞTE BANUCAM;Burcu: YayElementi : AteşÖzelligi : YakiciYönetici Gezegeni : JüpiterMetali : KalayUgurlu Günü : ÇarsambaUgurlu Sayisi : 3Ugurlu Tasi : TurkuazUgurlu Renkleri : Mor, menekse moruUgurlu Çiçekleri : Leylak, salkim, mor menekseUgurlu Kokulari : Nergis, menekse, zambakEn Belirli Özelligi : CanlilikEn Büyük Arzusu : Gezip görmekYay burcu insaninin içinde hiç bir kötülük yoktur. Onu yargilarken hasin olmayin. Iyi niyetlidir. Kendisine sempati duyulmasina ihtiyaci yoktur. Ondaki essiz anlayis, zeki ve atesli davranislar, genellikle Yay’i basarili insanlar arasina sokar. Yay’larin en belirgin özelligi dobra olmasdir. Yapmacik ve aldatmaca onlari dehsete düsürür.Biçimli bir kafalari, yüksek, genis alinlari vardir. Yüzleri açik ve neselidir. Arkadasligi ve fikir alis verisini davet eder, hareketleri çabuktur. Çogunlukla el kol hareketleri yapar. Uzun boylu ve atletik yapilidirlar. Güçlü yapilari vardir.Yerinde duramayan insanlardir. Hareketsiz durmaktan nefret ederler.Ona göre gerçek gerçektir. Yay’in aklindan, kalbinden geçen hersey hemen hemen aninda dudaklarina dökülür.Insanlar Yay’a uzun süre gücenemezler. Çünkü onun hiçbir zararli niyeti yoktur. Yay’larin çogu içtenlikle sizi neselendirmeye çalisirlar. Çogu disa dönük, konuskan ve atilgan olabilir. Dili dururken bile kafasi çalisir. Otoriteye karsidir. Birden sinirlenir ve öfkesi saman alevi gibi geçer.Tipik bir Yay’in çocuksu bir yani vardir. O, yasamin ciddiligini kabul etmek istemez.Çekingen, utangaç olanlari da, zorba olanlari da her zaman askta sanslarini deneyeceklerdir. Yay’lar dikkatsizce bir iliskinin içine atilirlar, ama evlilik söz konusu olunca çogunlukla birdenbire duraklarlar. Bir kez düsünür sonra yollarina devam ederler.Parlak hayal güçleri ve ileriyi düsünme yetenekleri vardır.Asla yalan söylemeyi beceremez. Atilgan ya da çekingen olsun, bu cömert idealist, hayat boyu neseli ve umutludur.

Bir Cevap Yazın

2013 model panço

| | 6 Yorum

Kısa panço

| | 0 Yorum

Pembe elbisemiz ve panço

| | 2 Yorum

Yeşil manteau

| | 3 Yorum

Örgü panço modeli

| | 0 Yorum

Biçip dikmeye devam..

| | 2 Yorum

Siyah panço

| | 0 Yorum

Baharlık Panço

| | 10 Yorum

Panço Yaptım

| | 0 Yorum