Cuma, Aralık 9, 2016

Antika Resimler

13

Bu antika görünümlü, ortalarına istediğinizi yazabileceğiniz şekilde programlanmış, istediğiniz yere dekupe edebileceğiniz resimleri ücretsiz olarak .pdf dosyası halinde indirebiliyorsunuz. Web sayfasına girdiğinizde her resmin altındaki “download Autofill” i tıklayarak açılan sayfada orta yere istediğinizi yazın veya boş bırakın, daha sonra yazıcıdan alın veya bilgisayarınıza indirin.

13 YORUMLAR

  1. acemihobici mutlaka fotokopi kağıdı olması gerekiyor printerden çıkan kağıtlar dekupajda kullanılmıyor haber vereyim dedim :))

  2. Kaç kere yazıp sildim aslında buna benzer yorum, tam olarak birbirimizi tanımadığımız için, üyelerin neye ne tepki vereceğini bilemiyoruz. Kızmadığına sevindim, sadece biraz espri olsun diye yazdım:))

  3. Bu arada banucanın yazısıda güme gitti:)) çokbeğendiğimi yazacaktım, güneşedoğruya takılmaktan unutmuşum:)) Ben tutayım bunu, çok işe yarar çokkkk…

  4. bende çok fazla yanlış değerlendiriliyorum espri anlayışları farklı farklı tabii :) bana herşeyi yazabilirsin asla darılmam :))ben zaten tutmuştum :)))