Araç Satın Almadan Önce ve Sonra Yapılması Gerekenler

-

İkinci el araç satın alma girişimleri kimileri için hüsranla sonuçlanabiliyor. Bunu önlemek için de araç satın almadan önce bazı hususlara dikkat etmeniz gerekiyor. Öncelikle aracı kimden aldığınızı bilmeniz son derece önemlidir. Satın almak istediğiniz aracın şimdiye kadarki ruhsat sahipliği sayısını öğrenmenizde fayda var. Aynı zamanda söz konusu aracın kaç yıldır kaskolu olduğu bilgisi gibi verilere de kolayca ulaşmanızı sağlayacak metotlar mevcut.

Ekspertiz hizmetlerinden faydalanmanız da önemli hususlardan bir diğeridir. Aracı satın almadan önce detaylı bir şekilde inceleyebilirsiniz ve herhangi bir sorun olmadığı kanısına varabilirsiniz. Ancak satın aldıktan sonra aracınızı kullanırken ciddi arızalar ve masraflarla karşılanmanız da söz konusu olabilir. Aracın değişen parçaları, mevcut arızaları gibi bilgilere ulaşmak için de mutlaka ekspertiz hizmetlerinden faydalanmanız gerekiyor. Aracın mekanik durumu ve motor kontrolü de asla göz ardı edilmemesi gereken adımlardan biridir.

Hasar bilgisi sorgulaması ise araç hakkında önemli fikirler edinmenizi sağlar. Hasar ve kaza bilgilerini biliyor olmanız, satın almak istediğiniz aracın gerçek fiyatı yani değeri hakkında da fikir sahibi olmanızı sağlayacaktır. Dolayısıyla ayırdığınız bütçeyi çok daha verimli bir şekilde kullanmış olacaksınız. Elbette aracın lastik kontrolü, yedek anahtar durumu gibi detayları da göz önünde bulundurmanız ve bu doğrultuda bir karar vermeniz de önem taşıyor.
Şayet kararınızı verdiyseniz satın alma işlemleri için adımları atmaya başlayabilirsiniz. Satın alma sonrasında da sigorta işlemleri aşamasına geçmeniz gerekiyor. Zira tüm bunlarla birlikte aracınızın kasko sigortası ve trafik sigortası işlemlerini de gerçekleştirmeniz gerektiğini belirtelim. Trafik sigortası tüm araç sahipleri tarafından yaptırılması zorunlu olan sigortadır. Trafiğe çıkacak araçların mutlaka trafik sigortası yaptırması gerekiyor. Kasko sigortası ise isteğe bağlı olarak yaptırılan sigorta türüdür ve olası bir kaza durumunda araç sahibinin masraflarının karşılanmasını sağlar.

Elbette sigorta için bakılması gereken site Generali Sigorta internet sitesi oluyor. Çünkü bu sigorta ürünleri hakkında her türlü bilgiye söz ettiğimiz site üzerinden kolaylıkla ulaşabilirsiniz. Aynı zamanda sigorta için fiyat teklifi alma şansınız da bulunuyor. Bu konuda en güncel ve en doğru bilgilere Generali Sigorta sitesinden ulaşabileceğinizi aktaralım.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

İyi ki doğdun 10marifet!

| | 8 Yorum

Sevimli 10 penguen yapımı

| | 0 Yorum

Evimin kedisi – rölyef pano yapımı

| | 4 Yorum

Kış güzeli Ivy

| | 21 Yorum

Kırmızı paltolu kız kolyesi

| | 3 Yorum

Kar canavarı Yeti ve Eskimo kız

| | 2 Yorum

Cevizlerden kapı süsü yapımı

| | 0 Yorum

Kapşonlu atkı yapımı

| | 4 Yorum

Örgüden minyatür ev

| | 7 Yorum